MathJuice Skrivet augusti 4, 2016 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2016 Army of Lovers återförenas och släpper nya singeln "Sex on the Beach". 4 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 4, 2016 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2016 "Vadå åka hem, du sa ju att du är passionerad!" "Jag sa att jag är pensionerad!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet augusti 5, 2016 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2016 Alrighty then, rösttajm! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 5, 2016 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2016 [spoiler=Spoiler,] Klona vann tråden, bara att lägga ner! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet augusti 6, 2016 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2016 [spoiler=Spoiler,] Klona vann tråden, bara att lägga ner! Mathjuice bidrag var riktigt bra men jag måste nästan instämma. Kan inte komma över klonas bidrag... Jag gråter av skratt fortfarande... det har gått 3 dagar nu! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet augusti 6, 2016 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2016 Det är synd att man inte kan upvota mer än en gång för Klonas var klockren. Vem fan röstade på mig istället, bastards... Säg så här: Klona vann tråden men Alexander Bard hijackade den för egen vinning. Kanske förklarar varför bilden blev som den blev. =S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet augusti 6, 2016 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2016 Kul att höra att folk tyckte att den var rolig men den här gången gick det inte hem. Jag får helt enkelt ta av hatten för MathJuice och fila på en ny text. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 6, 2016 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2016 "Okej, ser du hamsterjäveln nu då?" 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FrisseFrissén Skrivet augusti 7, 2016 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2016 "Vad fan, det där är ju mina trosor!" 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet augusti 9, 2016 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2016 Eftersom ingen har sagt det ännu så måste jag bara flika in med detta: "Men jag har ju skydd, precis som du sa." "Det var inte den typen av skydd jag menade!" Så, röstdags! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet augusti 10, 2016 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2016 Hamsterjäveln går hem i stugorna. Your move, Scellan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 10, 2016 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2016 Källa: Gag Manga Biyori 2. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet augusti 11, 2016 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2016 "Cake or death?" "Uhh, cake please." "Well we're OUT OF CAKE!" 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet augusti 11, 2016 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2016 Du sa att du hade bakat med hjärtat så jag kunde inte motstå frestelsen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 12, 2016 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2016 Det var på min 18:e födelsedag som jag började få aningar om att mina föräldrar ville att jag skulle flytta ut. 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet augusti 13, 2016 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2016 Totes votez! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet augusti 14, 2016 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2016 Denna gången var det jämt, men Eddie Izzard verkar ha vunnit då han var tidigare postare. Nästa pic: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 15, 2016 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2016 – Älskling, har du sett min trö-- ÖH OKEJ VAD HÅLLER NI PÅ MED? – Ah, öh, tränar diskus? – Olympiadtävlare brukar ha kläder på sig... – Säg det till antikens Grekland! 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet augusti 15, 2016 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2016 "Vänta, sa du inte Tanga-konvent? ...manga-konvent? Jaha..." 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet augusti 16, 2016 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2016 - Pojkar har ni sett vars tallrikarna tagit vä-- Vad fan håller ni på med då? - Umm, vi övar inför talang 2016, knäckebrödsdansen gick ju hem bland brudarna förrut, vi tänkte göra samma sak, fast med tallrikar... - Få hit! -Den dagen ni idioter lyckas haffa några brudar heter jag Kim jong un. Gå och Städa era rum. - Okej :'( - Pffft, jag borde ha förstått att mina ungar skulle bli idioter när jag sa ja till idioten som friade på McDonalds. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebukanessar Skrivet augusti 16, 2016 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2016 -Vad säger du, heter det ballongdansen???? 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet augusti 17, 2016 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2016 Yes, yes. More minions joining the cause. Soon world domination is in order! But first...let's have a democratic vote-off. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet augusti 18, 2016 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2016 Glömde bort denna tråd för en stund, gomen. Scellan verkar vinna på tidsregeln, så bollen är din igen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebukanessar Skrivet augusti 18, 2016 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2016 Tidsregeln? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet augusti 19, 2016 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2016 Vid lika poäng avgörs det med vem som postade först. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg