MathJuice Skrivet juli 18, 2016 Anmäl Share Skrivet juli 18, 2016 (redigerade) För ett tag sen så dök denna diskussion upp i Discord:Så detta är resultatet, tror jag. I mean YOLO, right?Denna lek kommer fungera likt Gissa anime-tråden och med lite Cards against Humanity inblandat i mixen. En medlem laddar upp en bild från valfri anime, ju konstigare desto bättre. Under tiden får andra medlemmar göra ett inlägg med deras bästa förslag till bildtext. Som Scellan nämner i bilden så sker en omröstning efter 3 dagar om vilket som är bäst (via upvote postfunktionen, gröna pilen) och vinnaren får då lägga upp nästa bild. Låter bra? Prima!EDIT: Röstningsmetod fastställd, stort tack till Scellan!Låt oss prova med denna bild som startpunkt: Redigerad juli 19, 2016 av MathJuice 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet juli 18, 2016 Anmäl Share Skrivet juli 18, 2016 Ska det föreställa musik? Du sa att du var duktig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 18, 2016 Anmäl Share Skrivet juli 18, 2016 Som Scellan nämner i bilden så sker en omröstning efter 3 dagar om vilket som är bäst (hur det går till vet jag inte ännu ) Jag tänkte mig uppröstning av inlägg. alltså. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 18, 2016 Anmäl Share Skrivet juli 18, 2016 Jag var tvungen att forska i vad det är för varelse, men... Alice i dubstep-landet 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juli 18, 2016 Författare Anmäl Share Skrivet juli 18, 2016 Jag tänkte mig uppröstning av inlägg. alltså. Brilliant laddie! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juli 19, 2016 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2016 Det var då hon bestämde sig att droger inte riktigt var hennes grej. 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebukanessar Skrivet juli 20, 2016 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2016 Och jag som hoppades på en schysst onanidröm... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juli 21, 2016 Författare Anmäl Share Skrivet juli 21, 2016 Dags för röstning, vi har fyra bud i Nebu-chan, Scellan, Klona och Stekis. Imorron eftermiddag utses nästa "bildare". Vote 'em up! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juli 22, 2016 Författare Anmäl Share Skrivet juli 22, 2016 Verkar som att Klona kniper första bilden. I framtiden kan det diskuteras om vi ska ha längre eller kortare tid för inlämning och röstning. Men nu kör vi på och Klona har bollen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 22, 2016 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2016 Och så när man ger bidrag så tycker jag att man ska ha bilden i inlägget, så att man kan se dem ihop. Det gör ganska mycket för intrycket! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juli 23, 2016 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2016 Ledsen för sent svar men här kommer en ny bild. Än så länge så kör vi på att ni har tre dagar på er innan det blir omröstning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebukanessar Skrivet juli 24, 2016 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2016 Hon drabbades plötsligt av Canis Hemmoroidus 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juli 24, 2016 Författare Anmäl Share Skrivet juli 24, 2016 Scooby Scooby Doo, where are you? 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 24, 2016 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2016 "Christ, what an asshole!" 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juli 27, 2016 Författare Anmäl Share Skrivet juli 27, 2016 När man väl har skrivit sitt bidrag och man kommer på andra förslag. Hade passat med Snoop Dogg här tror jag. Hoppades även på lite mer insändare. Nåja, rösta på! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juli 28, 2016 Författare Anmäl Share Skrivet juli 28, 2016 Verkar som om dödläget är över, Scellan apporterar bollen och släpper inte i första taget! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 28, 2016 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2016 Jag glömde bort att posta en "riktig" bildtext, haha. Det där var bara det allra första jag kom att tänka på. (Ja, jag antar alltså att man får posta mer än ett bidrag. Poängen är ju bara att ha kul.)Men vad tror ni om den här då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebukanessar Skrivet juli 29, 2016 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2016 Worst Fu Manchu cosplay ever Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 29, 2016 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2016 "Men vänta nu, om han satte dem där... var stoppade han då suddgummit?" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juli 30, 2016 Författare Anmäl Share Skrivet juli 30, 2016 "Vänta lite Tommy, du äter din pocky så där!?" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet juli 31, 2016 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2016 "Känslan när kompisen tar den här Illuminati grejen lite för långt" 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juli 31, 2016 Författare Anmäl Share Skrivet juli 31, 2016 Vi har riktigt vassa bidrag (förutom mitt, det suger =S ). Vote now! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet augusti 1, 2016 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2016 Ingen stor röstanstormning, men illuminatipojken tar bollen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet augusti 1, 2016 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2016 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet augusti 2, 2016 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2016 Från succéserien Min morfar kan inte vara såhär söt. 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg