VirusEt Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 humm, har spanat in Evangelion boxen redan innan de la ut den på rea XD men har ente fått tummen ur *äcken... XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nerobelez Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 Funderar starkt på Lain boxen, jag menar 4DVD+box för 379 kr och en sådan bra serie. Sedan måste jag även ta och köpa LH boxen har väntat aldeles för länge med att köpa den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kazuo Skrivet april 3, 2004 Anmäl Share Skrivet april 3, 2004 Love Hina - Series Collection Box (AU Import) är ju ett självklart köp :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Himura Skrivet april 3, 2004 Anmäl Share Skrivet april 3, 2004 Köpte Anime classics box, ville ha mer men hade inte pengar :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Akujin Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Cowboy Bebop och Berserk! *dreggel* Fin affär det där, tack för länken. :D Det kan nog bli mitt första DVD-inköp. Hade/har en massa anime på VHS sedan innan det ens fanns DVD, men... vadå kass kvalla? Har Starzinger på orginal-VHS. Får jag stilpoäng nu? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Har Starzinger på orginal-VHS. Får jag stilpoäng nu? :P Helt klart :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 hur länge kommer rea`n hålla på (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 köpte, Martian Successor Nadesico:boxen (skit bra serie, kanske den bästa någonsin), Neon Genesis Evangelion:boxen (hurra,hurra), Love Hina:boxen (bara för bra) det var allt men ska också köpa Cowboy Bebop:boxen m.m (om rea`n håller på ett tag) p s vill ha svar om någon vet hur länge rea`n håller på (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 9, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 Slutar första maj tror jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 Slutar första maj tror jag. hur mycket dyrare blir dom då (såg några som var billiga men inte var med i rea`n) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 9, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 Någon hundra lapp kan jag tänka mig, de är så billiga pga. de är region4 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 du menar Cowboy Bebop: på rea`n 699 sen när det inte är rea 899 ungefär (!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 9, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 Jag vet inte, men passa på när de har rea... :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 Jag vet inte, men passa på när de har rea... :) ja vet men det jag köpte gick på 1996kr så jag får väl försöka :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juni 13, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2004 Wahh!!!! satan jag missade det!!! med ganska lång tid..... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bone Skrivet juni 14, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2004 Rean slutade inte första maj, de höjde bara priserna. Det är fortfarande rea dock faast aningens dyrare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg