docster Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Om ingen har märkt det så har Webhallen börjat en rea på animeboxar!! Bland sortimentet hittar vi titlar som Cowboy Bebop, Berserk, Hellsing, Love hina och Neon Genesis Evangelion (samtliga au-import) Här är länken: http://www.webhallen.com/list_group.php?avd=2&konsol=&group=185&chr=&sort=0&start=0 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Ska inhandla någon av ovanstående så fort jag får flis.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Ska inhandla någon av ovanstående så fort jag får flis.. Dina kapitalistiska fähund!!! :) Funderar själv på att inhandla Berserk boxen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 >:D Är själv smått intresserad av berserk och cowboy bebop.. Det fanns en fin R1:a av den förut, men den var limited.. bra att det finns en box för berserk på R4.. saknades på R1:an.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Jepp, såg förresten full metal panic boxen för 599 kr, är det ett bra pris? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Tja, det kan man väl säga.. tycker att full metal panic var lite ojämn.. ville se mer av schookids-delen.. för mycket militär. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Tja, det kan man väl säga..tycker att full metal panic var lite ojämn.. ville se mer av schookids-delen.. för mycket militär. Har du sett Fumoffu? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Inte ännu.. planerat att jag ska titta på den efter jag sett klart Hikaru no go.. har hört att den ska vara mer schoolkids-inriktad.. mer humor och sånt.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Inte ännu.. planerat att jag ska titta på den efter jag sett klart Hikaru no go..har hört att den ska vara mer schoolkids-inriktad.. mer humor och sånt.. Ja helt klart! inte alls lika mycket militär som i första serien och 90% utspelar sig antingen i skolan eller med de andra vännerna :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Låter trevligt.. blir något att se. Lite OT den här diskussionen blev.. hursomhelst R4 är riktigt värt.. typ samma kvalitet som R1:or Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Låter trevligt.. blir något att se.Lite OT den här diskussionen blev.. hursomhelst R4 är riktigt värt.. typ samma kvalitet som R1:or Är det verkligen så stor skillnad mellan de olika regionerna? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 R1:or brukar klassa som dom bästa, varför kan man undra.. känns mer fresh kanske.. Det handlar ju om PAL och NTSC och hertz-antal.. Skälet till att många kanske ratar R4:or är för att dom inte känns lika värda pga att dom är så billiga.. Fram för Australien-dvd's tycker jag. Har själv början på Kenshin och GTO på R4.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Det handlar ju om PAL och NTSC och hertz-antal.. Jo jag vet, men jag märker typ ingen större synlig skillnad :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Njae, man måste typ ha en dyr-tv med 100hertz och pixelplus.. ska köpa en sån om några månader.. Kommer att bli en trevlig period i mitt liv.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 pixelplus? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 OT(btw). Pixelplus är nånting som Phillips har, det ger många fler linjer på bilden.. bättre upplösning, det är riktigt fint.. på samma tv finns nåt som heter Digital Natural Motion(Finns typ enbart på Phillips-apparater).. om man slår på det så ser allting ut som i verkligheten.. Lord of the rings ser ut som det är dokumentärfilmat.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Wow!!! måste skaffa!, själv har man en 14" tv haha! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Min tv gick sönder i förrgår :( det var en vanlig 28tummare.. denna phillips kostar drygt 15000.. vill du ha en tv i samma standard brukar du normalt få gå upp en bra bit över 20k Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Hur gick det sönder? vad är det för tum på din nya/framtida tv? 32"? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Bildröret slutade fungera.. det finns ljud, men nada bild, hemskt tråkigt.. here you go: http://se.pricerunner.com/sound-and-vis ... 97/details Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Hans tid var väl kommen :) Fin tv btw, ser lite klumpig ut dock, dags för tft? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freytag Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Nice, nice. Måste inhandla Berserk och bebop boxarna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Om ingen har märkt det så har Webhallen börjat en rea på animeboxar!! Bland sortimentet hittar vi titlar som Cowboy Bebop, Berserk, Hellsing, Love hina och Neon Genesis Evangelion (samtliga au-import) Här är länken: http://www.webhallen.com/list_group.php?avd=2&konsol=&group=185&chr=&sort=0&start=0 Visste inte att dom hade Anime där! :DVisste inte att dom hade Anime Rea där! :PHade glömt vad sidan hette, lol. :) Tackar! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Docster: Min burk var verkligen på utgående, köpte den för typ 5 år sen för 800kr.. den har tjänat mig väl.. Den är ganska stor, men oj vad det väger upp.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 2, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 800 kr? var den begagnad? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg