Jack Thelin Skrivet juli 6, 2016 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2016 Hejsan nu har min Dragonball serie samlat damm alldeles för länge på hyllan, serien är komplett (1-42) och bra förvarad. pris: 300kr Säljer även min ranma 1/2 serie som dock inte är komplett men böckerna 1-29 plus nummer 32 också bra förvarad. Pris:100kr då den inte är komplett bilder kan självklart läggas upp vid behov Allt finns ca 20min norr om Göteborg men kan även mötas upp i stan. hör av er här eller på thelinjack@hotmail.com om jag missar de här. //MVH Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ezoon_5 Skrivet juli 31, 2016 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2016 Är intresserad av Dragon Ball-böckerna Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jack Thelin Skrivet augusti 1, 2016 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2016 Är intresserad av Dragon Ball-böckerna hejsan har du lust att kontakta mig via mail? thelinjack@hotmail.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ezoon_5 Skrivet augusti 1, 2016 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2016 Har skickat mail till dig. Strulade med första så du kan ha fått flera Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg