Shadow Naruto Skrivet september 21, 2004 Anmäl Share Skrivet september 21, 2004 som handlar om mord... asså typ en speciell organisation letar reda på mördarna som kan vara allt från vampyrer till pizzor till vanliga människor. jo men lite senare kommer jag lägga upp en sida om da'n typ...här...! a juste organisation åker ut för många äventyr där dem bland annat måste mörda mördaren... (sjuk...visst e jag!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet september 21, 2004 Anmäl Share Skrivet september 21, 2004 Ge dig inte för stora löften om hur ofta du lägger ut sidorna bara. Hellre ser jag dig släppa ut dem max 3 gånger i veckan med lite mer kvalité på sidorna. :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow Naruto Skrivet september 21, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 21, 2004 jo det såklart men jag hade tänkt göra färdigt rätt många först... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet september 22, 2004 Anmäl Share Skrivet september 22, 2004 jag vill se lite art! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet september 22, 2004 Anmäl Share Skrivet september 22, 2004 jo det såklart men jag hade tänkt göra färdigt rätt många först...' Okej, bra det. Sedan släpper du en sida i taget så om du skulle bli upptagen så behöver du inte stressa. :] Och som Zaffe sade, kan vi få se lite 'art'? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow Naruto Skrivet september 23, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 23, 2004 saffe jag får aldrig riktigt till händerna kan du typ rita et exempel? ( du som e så bra på att rita!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet september 24, 2004 Anmäl Share Skrivet september 24, 2004 zaffe med Zäta >:) skulle jag kunna göra men jag ser inte poängen med det jag antar att du har manga böker. Vad är det för skillnad om du tittar på en hand som jag har tecknat och en hand som redan finns tecknad i andra böcker? men bli inte avskräkt för att du inte kan rita händer, det är bland det sista man lär sig! en bra träning är att titta på sin egen hand så som man vill teckna den! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet september 24, 2004 Anmäl Share Skrivet september 24, 2004 eller be en kompis om hjälp jag brukar bli förvirad när jag gör poser med handen man kan lätt blanda hiop höger och vänster eftersom man måste göra allt spegel vänt och så vida och så vidare . . . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow Naruto Skrivet september 24, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 24, 2004 jag vet saffe...zaffe...jag brukar posa med händerna..och i manga böcker finns det liksom inga stora exemplar...och jag e för lat att kolla upp... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matoriel Skrivet september 26, 2004 Anmäl Share Skrivet september 26, 2004 Tycker du borde bearbeta storyn lite.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet september 27, 2004 Anmäl Share Skrivet september 27, 2004 jag vet saffe...zaffe...jag brukar posa med händerna..och i manga böcker finns det liksom inga stora exemplar...och jag e för lat att kolla upp... Och jag är för upptagen för att gjöra en Tutorial om det! jag lärde mig själv att teckna händer, so can you! men om du postar en bild (med synlig hand) av din art så kan jag iaf säja vad du ska träna på! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow Naruto Skrivet september 27, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 27, 2004 k.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 27, 2004 Anmäl Share Skrivet september 27, 2004 tycker du ska lägga upp din web manga gå in på htdm hemsidan dom har lite totorials om hur man tecknar händer (tror det) :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet september 27, 2004 Anmäl Share Skrivet september 27, 2004 men bli inte avskräkt för att du inte kan rita händer, det är bland det sista man lär sig! Själv så har man problem med att rita rygg-området. :P (Muskler, skulderbladen, axlarna) Händer har jag ingen större problem med, nu behövs det bara perfektioneras. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet september 27, 2004 Anmäl Share Skrivet september 27, 2004 Själv så har man problem med att rita rygg-området. (Muskler, skulderbladen, axlarna) själv tycker jag att det är roligast att teckna karaktärer bakifrån! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 28, 2004 Anmäl Share Skrivet september 28, 2004 samma hätr problem me ryggen ") Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg