Sceleris Skrivet maj 11, 2016 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2016 (redigerade) Discord är den nya heta chatt- och samtalstjänsten, så varför inte prova på? Den är under uppbyggnad, men bli medlem där och säg hej! Klicka här för att komma till servern! Redigerad maj 12, 2016 av Sceleris Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Happgutt Skrivet maj 11, 2016 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2016 Hur fungerar det? Jag har registrat mej, nu då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 11, 2016 Författare Anmäl Share Skrivet maj 11, 2016 Tja, jag vet inte, man loggar in och skriver. :v Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brezals Skrivet maj 12, 2016 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2016 Sceleris, jag har lite erfarenhet med Discord och har upptäckt ett väsentligt misstag du har begått!! :P (som många gör så det är lugnt)Du har bara gjort inbjudan-länken till en 24 timmar sådan, och den har nu gått ut. Där du skapar länken så finns det inställningar för att göra inbjudan-länken permanent. Så just nu så fungerar länken ej, och kommer inte in i discord kanalen. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 12, 2016 Författare Anmäl Share Skrivet maj 12, 2016 Sceleris, jag har lite erfarenhet med Discord och har upptäckt ett väsentligt misstag du har begått!! :P (som många gör så det är lugnt) Du har bara gjort inbjudan-länken till en 24 timmar sådan, och den har nu gått ut. Där du skapar länken så finns det inställningar för att göra inbjudan-länken permanent. Så just nu så fungerar länken ej, och kommer inte in i discord kanalen. Jag misstänkte det faktiskt, men kollade inte upp det. ( ´ー`) Länk uppdaterad! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet maj 28, 2016 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2016 såg lite små dött ut-nyaa Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 28, 2016 Författare Anmäl Share Skrivet maj 28, 2016 Det är för att vi alla är så jäkla blyga! Eller frånvarande. Eller asociala. Eller någon kombination därav. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet maj 29, 2016 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2016 Vanlig anime.seare. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg