Sagasan Skrivet mars 21, 2016 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2016 Hej mitt namn är Saga, 23 år gammal. Jaa, vad jag undrar är om det finns någon Japan som bor i Stockholm? Spelar ingen roll om du är tjej eller kille. Men om du vill lära dig svenska så kan vi byta våra språkkunskaper. Hello my name is Saga, 23 years old. What Im asking about is if there are any Japanese living in Stockholm, dosen't mather if you are a boy or girl, who wants to learn swedish? If thats the case we can exchange language. Mata ne. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Athoatho Skrivet september 24, 2016 Anmäl Share Skrivet september 24, 2016 Många japansk bor i Stockholm. om du vill, kan du söka ( Japanska föreningen i Stockholm ) på websida eller Facebook Varje år gör de den Sakura Festival i Kungsträdsgården Jag tror också at man kan bli medlem, och deltar i japansk språk utbildning Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg