doppler Skrivet februari 16, 2016 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2016 http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=4283&artikel=6368530 PP3 firar att det var 20 år sedan Sailor Moon hade premiär på svensk TV. Idag var Annelie Berg med och talade om dubbprocessen. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet februari 16, 2016 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2016 Tänkte precis att jag skulle skriva om det men doppler var visst snabbare än jag. Jag har själv inte lyssnat något programmet men tänkte göra det imorgon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark-Zakiya Skrivet februari 16, 2016 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2016 Nu känner man sig gamal.minns när dem slutade vissa sailor moon på tv4, fy fan va man blev sur då det var den ända anime (bortsätt pokemon) på tv som va nåt bra som man hade tillgång till.så man gick in på tv4 hemsida på frågor och svar sidan och frågade varför dem slutade (rätt många tveka på detr svaret jag fick) dem sa att tyckte seriern inte va lämplig för barnen med ett lebb par i seriern. =/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet februari 16, 2016 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2016 Haha Sailor moon var min första kontakt med anime, minns det som det var igår :D En liten tjej med jättelånga flätor så där en 14 år och rätt söt Men om hon ramlar på sin lilla rumpa du kan va säker på att hon tjöt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet februari 17, 2016 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2016 En liten tjej med jättelånga flätor så där en 14 år och rätt söt Men om hon ramlar på sin lilla rumpa du kan va säker på att hon tjöt... Inte sett Sailor moon, men jag har spelat Sailor Moon introt på svenska - Osu! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg