Soverejn Skrivet januari 11, 2016 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2016 Lördag 30 Januari ca 19:00 - League of Legends eller Heroes of the Storm Eftersom jag inte var med när ni körde HotS sist så vet jag inte vad som går hem bäst. Skriv vad ni helst vill spela när ni anmäler er. https://signup.euw.leagueoflegends.com/en/signup/index?realm_key=euw# Skapa ett konto och ladda ner launchern. http://eu.battle.net/en/ Skapa ett Battle.net konto, gå in på Heroes of the Storm- sidan och ladda ner om du inte har spelet. Bekräftade deltagare: Soverejn, Sneevil, MathJuice, Tachikomatic, Brezals Söndag 31 Januari ca 19:00 - Warthunder eller World of Warships Intressekoll, plan b = hots/lol. Samma sak här, skriv vad du helst spelar, stridsvagnar och flygplan eller slagskepp i WW2 format. Warthunder skaffar du enkelt via steam och för World of Warships behöver du skapa ett konto här https://goo.gl/Y3RNCQ och ladda ner launchern. Bekräftade deltagare: Soverejn, Sneevil, MathJuice, Brezalskanske: TachikomaticRekommenderat för alla deltagare: Teamspeak 3/Skypehttp://www.teamspeak...?page=downloads Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet januari 12, 2016 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2016 Borde kunna delta båda dagarna, albeit med mindre processorkraft. -.- Apropå söndagen är jag sugen att prova på World of Warships. Hörde att det finns en Arpeggio of Blue Steel uppdatering till det. =3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tachikomatic Skrivet januari 12, 2016 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2016 Borde kunna vara med Lördag och kanske Söndag. Får återkomma ang Söndag iaf. Btw så är Arpeggio endast om du har rank 5 skepp och klarat specifika uppdrag som gör att du kan ha arpeggio damerna som kaptener och även några utav skeppen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet januari 12, 2016 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2016 Btw så är Arpeggio endast om du har rank 5 skepp och klarat specifika uppdrag som gör att du kan ha arpeggio damerna som kaptener och även några utav skeppen. Poi~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tachikomatic Skrivet januari 12, 2016 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2016 Poi~ Sry men var tvungen att säga hur det fungerade så du inte gick in med för höga förhoppningar :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet januari 12, 2016 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2016 Sry men var tvungen att säga hur det fungerade så du inte gick in med för höga förhoppningar :P I no I no, progression...Men vill prova spelet då jag inte hunnit pröva det ännu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tachikomatic Skrivet januari 12, 2016 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2016 I no I no, progression...Men vill prova spelet då jag inte hunnit pröva det ännu. Det är riktigt roligt kan jag säga :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet januari 13, 2016 Författare Anmäl Share Skrivet januari 13, 2016 Det är riktigt roligt kan jag säga :D Det är obligatoriskt att lyssna till Zipang musiken medans man lirar det xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet januari 13, 2016 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2016 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet januari 14, 2016 Författare Anmäl Share Skrivet januari 14, 2016 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tachikomatic Skrivet januari 14, 2016 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2016 Haha gamla Alestorm. Hade totalt glömt bort hur de lät :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brezals Skrivet januari 18, 2016 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2016 har redan börjar värma upp :) :) Så jag är nog på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet januari 27, 2016 Författare Anmäl Share Skrivet januari 27, 2016 Ser ut som det blir World of Warships på Söndag, om ni är less på League of Legends och hällre vill prova på warthunder på Lördag får ni säga till. Tänk bara på att mixtra med inställningarna innan då det kan ta en stund annars då det gäller flyg iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet januari 27, 2016 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2016 Trodde vi hade Heroes of the Storm och League på lördag? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet januari 27, 2016 Författare Anmäl Share Skrivet januari 27, 2016 Trodde vi hade Heroes of the Storm och League på lördag? det skulle vi kunna göra men tanken var väl att ni skulle välja en utav dem.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet januari 27, 2016 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2016 det skulle vi kunna göra men tanken var väl att ni skulle välja en utav dem.... Nåja, det ordnar sej. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brezals Skrivet januari 27, 2016 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2016 jag har vässat skillsen för world of warships, alla kommer sjunka av mina torpeder. hehehehe Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brezals Skrivet januari 30, 2016 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2016 vad är det för spel bestämt idag? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet januari 30, 2016 Författare Anmäl Share Skrivet januari 30, 2016 vad är det för spel bestämt idag? Inget, HoTs eller LoL take your pick Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet februari 1, 2016 Författare Anmäl Share Skrivet februari 1, 2016 Tack till alla som deltog, trevligt och roligt även denna gång! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet februari 1, 2016 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2016 Tack för att du höll i det då jag hade förhinder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet februari 4, 2016 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2016 Från söndagen: 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brezals Skrivet februari 4, 2016 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2016 hahaha, mycket bra video! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet februari 4, 2016 Författare Anmäl Share Skrivet februari 4, 2016 HAHAHA katten i thumbnailen... orkar inte XDDDDDDDDDDDDDDD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tachikomatic Skrivet februari 5, 2016 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2016 Haha riktigt bra videos ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg