Mannen646 Skrivet januari 7, 2016 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2016 (redigerade) Jag ska till NärCon i år och skulle vilja ha sällskap. Jag är […] och skulle helst vilja gå med en kille/tjej i samma ålder som mig. Nån som ska komma? Redigerad april 10, 2020 av Sceleris På postarens begäran. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AmiCyberspace Skrivet januari 11, 2016 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2016 Skulle verkligen vilja, man säger aldrig nej till ett konvent som närcon, men tror inte jag kan .___. Linköping ligger en bit ifrån där jag bor heh Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mannen646 Skrivet januari 15, 2016 Författare Anmäl Share Skrivet januari 15, 2016 Skulle verkligen vilja, man säger aldrig nej till ett konvent som närcon, men tror inte jag kan .___. Linköping ligger en bit ifrån där jag bor heh Det ligger också en bit bort från där jag bor. Men det är bara att ta tåget i 2-4 timmar. Det är värt det ;). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AmiCyberspace Skrivet januari 16, 2016 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2016 (redigerade) Den 2016-01-15 vid 15:19 sa Boulderghost: Det ligger också en bit bort från där jag bor. Men det är bara att ta tåget i 2-4 timmar. Det är värt det ;). Sant, sant >w<)// Redigerad april 10, 2020 av Sceleris På trådskaparens begäran. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg