AmiCyberspace Skrivet december 11, 2015 Anmäl Share Skrivet december 11, 2015 Jag har lite svårt för att skratta kan jag väl ärligt erkänna.. Så jag behöver er hjälp! Har ni någon gång sett ngn anime som gjorde att ni skrattade ut högt och/eller gjorde att ni skrattade åt det som hände långt efter att det hade hänt?? Kom igen, det måste ju finnas ganska många!! > ~ <)// Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 11, 2015 Anmäl Share Skrivet december 11, 2015 Många gånger! Jag minns fortfarande, efter 15 år, hur jag skrattade så jag grät när jag såg den här scenen ur Excel Saga avsnitt 5. Men jag säger som jag brukar: om man räknar rena skratt så är Gintama möjligtvis den roligaste serie jag någonsin sett, i alla format. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark-Zakiya Skrivet december 12, 2015 Anmäl Share Skrivet december 12, 2015 ha sett en massa anime som jag ha kanske lel lite eller skrattat lite men minns inte allamen skrattade sönder mig själv när jag såg den här scenen prison school dushscene ja jag vet jag har sjuk humor så går det när man växer upp med onkel konkel å massa annat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brezals Skrivet december 14, 2015 Anmäl Share Skrivet december 14, 2015 Shimoneta episode 4. tror jag skratta i en vecka. Många gånger! Jag minns fortfarande, efter 15 år, hur jag skrattade så jag grät när jag såg den här scenen ur Excel Saga avsnitt 5. Men jag säger som jag brukar: om man räknar rena skratt så är Gintama möjligtvis den roligaste serie jag någonsin sett, i alla format. Excel saga, bara för bra XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet december 14, 2015 Anmäl Share Skrivet december 14, 2015 Detroit Metal City skrattade jag ett par gånger åt just på grund av deras sjuka och slumpmässiga humor. Jag kommer inte exakt vilka scener jag skrattade åt men jag minns en när huvudpersonen Souichi Negishi spelar musik på gatan och ingen verkar ta notis om honom. Då bestämmer han sig att komma tillbaka som sitt alter-ego Johannes Karuser II och då blir det livat, han går in i sin roll så mycket att polis till slut kommer till platsen, trots att han bara lugnt tänkte följa med polis så händer det ena efter det andra som spär på hans rykte som den hårdaste och brutalaste av dem alla. Jag brukar sällan gapskratta åt animé men det händer att jag skrattar till men det kan både bero på att något är roligt eller att jag blir chockad (som att någon blir dödad eller att något är brutalt) men oftast fnissar jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg