Vicious Skrivet oktober 3, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2004 äh, fortsätt lägg upp bara. så bilderna ligger på DA, vadårå? Det är ett billigt pris för att få se dina bilder, ebba! bara för att dom ligger där, är dom ju inte sämre! Det tar ju bara lite längre tid att få fram dom, men med tanke på dina fans här i forumet, så tror jag dom kan vänta dubbelt så länge!^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 3, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2004 KOM TILLBAKA! Fasen.. de gnäller på devart och vi förlorar den skarpaste av "våra" tecknare.. Tragiskt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet oktober 3, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2004 tycker det verkar som forumet vill ha tillbaka dig ebba... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet oktober 3, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2004 Sant, jag vill iallafall det. Det är en njutning att kolla på dina bilder plus att jag kan lära av dina bilder så kom tillbaka! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 tog bort bildlänken eftersom de tydligen inte är vidare populärt o ha länkar till deviantart, folk bara gnäller,... så blir inga mer bilder av mej... men komigen! bara för att jag o några andra gnäller lite om DevArt behöver du inte bli sur :( Menade inte att dom som har DevArt inte får posta! bara det att det skulle vara mer praktiskt med en sida som tex photobucket för att länka bilder till! men använd DevArt om du vill... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 4, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 ren surkärringsprotest bara >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg