AmiCyberspace Skrivet november 7, 2015 Anmäl Share Skrivet november 7, 2015 Finns det någon anime där ute som är inspirerad av Rödluvan? jag är ute efter ngt spännande, alltså inte sådant som man såg på när man var yngre!! Det kommer inte upp någon alls om man söker på google, men vem vet, ni kanske kan någon?? *^* Kanske finns det inget.. Men isåfall så undrar jag om det finns någon anime med stora (och lite läskiga) vargar? Fy vad fult det ser ut när jag läser det jag har skrivit, men det är faktiskt det jag letar efter: stora stygga vargar!! >w<)/// Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet november 7, 2015 Anmäl Share Skrivet november 7, 2015 Fungerar varulvar eller är det för offtopic? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet november 8, 2015 Anmäl Share Skrivet november 8, 2015 Otogi-Juushi Akazukin Wolf's Rain 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AmiCyberspace Skrivet november 9, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet november 9, 2015 Fungerar varulvar eller är det för offtopic? Det beror på, om det är varulvar som blir vargar så skulle det funka! Jag brukar inte vara så förtjust i sådana varulvar som är hälften människa, hälften varg.. Hela vargar ska det va!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet november 9, 2015 Anmäl Share Skrivet november 9, 2015 Kommer bara på Silverfang då, och tror inte det är nog mörkt för dig. Alternativt Princess Mononoke så finns det med en stor varg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet november 13, 2015 Anmäl Share Skrivet november 13, 2015 Sagan om Rödluvan spelar en roll i Jin-Roh. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeedox Skrivet december 9, 2015 Anmäl Share Skrivet december 9, 2015 Arashi no Yoru ni handlar om en varg och ett får. Lite sago-lik, sådär. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg