doppler Skrivet oktober 31, 2015 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2015 http://anime-eupho.com/news/?id=69 Det var ingen högoddsare att den skulle få en fortsättning, jag vill minnas att skivorna sålde ganska bra. Men för oss som gillade den första säsongen är det förstås glädjande att få det bekräftat. Sound Euphonium lyckades överträffa mina förväntningar om en K-On med bleckblås med att låta karaktärerna få lite djup och låta berättelsen innehålla en del friktion och konflikter. Samtidigt som det hela var oehört välproducerat, jag ser starkt fram emot att se mer. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet oktober 31, 2015 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2015 ALL MY YES! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 1, 2015 Anmäl Share Skrivet november 1, 2015 Ingen högoddsare, minsann. Liksom, de måste ju göra något med den uppenbara mer-än-vänskapliga förbindelsen mellan Kumiko och Reina! De måste! Måste! Samt många fler grejer, förstås. Tjechovs gevär och sånt, liksom. Men kul med bekräftelse, som sagt. Första säsongen hade en del lysande, unika sekvenser. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet november 1, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet november 1, 2015 Skönt att regissören ser peppad ut. 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg