AmiCyberspace Skrivet oktober 15, 2015 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2015 Jag vet inte hur det är med er, men jag är ett ganska stort fan av Natalia Batista! Sword princess Amaltea är jättebra, men måste ändå säga att Mjau är min favorit! När jag var på Närcon i somras så småpratade jag faktiskt lite med Natalia (OvO ) och då hörde jag att efter volym tre med sp Amaltea så tänkte hon göra en anime av mangan Mjau! Ni kan fatta hur glad jag blev av att höra det!! Och personligt till och med!! SÅÅÅ, jag tänkte skapa denna tråd om någon hör ngt nytt om detta, eller bara är glada av att det kanske kommer hända! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Komichi3 Skrivet oktober 18, 2015 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2015 Jag är vän med henne på Facebook (hon och hennes syster :D) och när hon berättade nyheten + visade animationen så blev man jätte pepp ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AmiCyberspace Skrivet oktober 19, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2015 Jag är vän med henne på Facebook (hon och hennes syster :D) och när hon berättade nyheten + visade animationen så blev man jätte pepp ^^ Samma här!! Skulle lätt vilja vara voice actor till Vanilj!! >w<)/// Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg