Brezals Skrivet oktober 5, 2015 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2015 En skola där folk slåss mot varandra i tävlingar. Dem antagna har speciella krafter som gör så dem får gå i denna skola, och tävla i dessa stridstävlingar mot varandra och mot andra skolor i denna stad Asterisk. Väldigt vanlig setting så jag förväntar mig ingenting speciellt ifrån denna. Börjar med den vanliga harem/romance grejen med att huvudpersonen en snubbe, ser en annan tjej halv naken, och man vet hur den relationen kommer att sluta med. samt då det introduceras fler tjejer, och förmodligen en del till om bilden ovan är något man utgår ifrån. Men serien kan ha något potential, har hört att den kan vara bland dem bättre i denna typ av genre. Den har någon form av mysterium kring huvudpersonens syster som har eller har inte varit på denna skola, och har nu försvunnit. Sen motiveringen kring Julis anledning till att hon är på skolan med sin speciella bakgrund. so far, verkar den se värd, kan bli bra, kan bli skit, vem vet. Jag kommer följa den tillsvidare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg