MathJuice Skrivet oktober 2, 2015 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2015 När man fått x antal svar så komprimeras listan till senaste 3 svaren och knappen "visa alla x kommentarer" för att...ja, visa alla kommentarer. Nuförtiden försvinner alla svar när jag trycker på knappen och kvar finns bara möjlighet att skriva ny kommentar. Something fishy... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 4, 2015 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2015 För mig fungerar det. Vilken webbläsare har du? Plugins? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brezals Skrivet oktober 4, 2015 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2015 Det fungerar nu för mig också, hade samma problem, måste varit tillfälligt av någon anledning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet oktober 4, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2015 Det fungerar nu för mig också, hade samma problem, måste varit tillfälligt av någon anledning. Funkar för mig nu med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg