Inuyasha the half demon Skrivet september 16, 2004 Anmäl Share Skrivet september 16, 2004 Hej alla som kollar. här diskuterar alltom(som titeln säger) Megaman 3 och ett tips är att besöka mofunzone.com dät du kan hitta guider till spelet om du fastnar. förresten om nån känner till en bra inuyasha vatar skicka gärna den till mig. tack för mig.Arigatou. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet september 16, 2004 Anmäl Share Skrivet september 16, 2004 På http://www.avatarity.com finns det massor av Avatars, bla till Inuyasha. Det är bara att klicka på "Anime" Categories (All Categories) så hittar du lätt sedan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet september 16, 2004 Anmäl Share Skrivet september 16, 2004 Megaman 3 är bra, mycket bra, helt fantastiskt bra, ett av mina favvospel. Bästa spelet till NES faktiskt. Skön kontroll, sköna banor, skön musik, sköna bossar. ALLT är bra med Megaman 3. Spela det och älska det, det är mitt tips. Och ett annat tips är att LISTA UT ALLTING SJÄLV istället för att gå in på den där länken, då får man ut mer av spelet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet september 17, 2004 Anmäl Share Skrivet september 17, 2004 För nån månad sen hade jag en liten flashback -vecka då jag återigen spelade igenom Megaman 3 (för sjuhundrafemtiofjärde gången :P) Jag älskar det spelet! Detta spel skall inte under några som helst omständigheter spelas med emulator! Det är för bra! Jag håller med Rocksie, spela spelet! Inga guider eller sånt! Bra spel ska inte förslösas med guider och sånt. Utvecklarna lade ner blod, svett och tårar på att skapa spelet, likt de ska vi klara av spelet genom just blod, svett och tårar. (Notera överdramatiseringen här?) Nåja, det är upp till er. Man eller mus? >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet september 17, 2004 Anmäl Share Skrivet september 17, 2004 Btw, finns Megaman till anime? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet september 17, 2004 Anmäl Share Skrivet september 17, 2004 Nej det tror jag inte, coooool sida med avathar:erna! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dawwe Skrivet september 26, 2004 Anmäl Share Skrivet september 26, 2004 Jo det finns Mega Man animer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manzana Skrivet februari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2005 Det finns en amerikanskt tecknat serie med megaman och bossarna från ettan till trean. Sen så finns ju megaman EXE som baseras på megman EXE spelen till gameboy. Mindre coolt dock. ps.Protoman rules Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 Megaman serien tillsammans med Final Fantasy är de bästa spelserier som någonsin gjorts (fast megaman ligger nog fan lite före... gotta love it) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nihilus Skrivet mars 13, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 Tja jag föredrar hellre Rockman 2 och 4 men 3:an är bra det med ^^ Väldigt bra musik i spelen och har det soundtracket så jag är nöjd X3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg