AmiCyberspace Skrivet september 10, 2015 Anmäl Share Skrivet september 10, 2015 Är det någon som ska till ichicon nu i höst? Isåfall, kommer du cosplaya? Och isåfall, vem kommer du cosplaya? ~(-w-~) Vill ni berätta något mer om det så är det bara att hänka på, och skriva på detta ämnet!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brezals Skrivet september 10, 2015 Anmäl Share Skrivet september 10, 2015 Lite långt.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuraiRin Skrivet september 11, 2015 Anmäl Share Skrivet september 11, 2015 Hade vart skoj, men blir tyvärr inte av för min del. T3T Önskar jag kunde skylla på avståndet men det är nog bara omkring 2 till 3 timmar, max. Pengar och lathet, mest. Ska du dit? :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AmiCyberspace Skrivet september 12, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet september 12, 2015 Hade vart skoj, men blir tyvärr inte av för min del. T3T Önskar jag kunde skylla på avståndet men det är nog bara omkring 2 till 3 timmar, max. Pengar och lathet, mest. Ska du dit? :3 Jag hade tänkt det!! Passar på nu när det kommer ngt lite längre ner hehe, det blir oftast konvent runt Stockholm vad jag har sett... ^w^;;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet september 12, 2015 Anmäl Share Skrivet september 12, 2015 Växjö? Det är närmare än vad jag trodde något skulle komma. Får nog ta och fundera lite på det här... 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet september 29, 2015 Anmäl Share Skrivet september 29, 2015 Har skaffat en dagsbiljett för lördagen, fler som kommer att komma dit under lördagen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AmiCyberspace Skrivet september 30, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet september 30, 2015 Har skaffat en dagsbiljett för lördagen, fler som kommer att komma dit under lördagen? Jag kommer! Ska vara med i cosplaytävlingen >w<)// Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schiffer Skrivet oktober 6, 2015 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2015 Lite sent att säga, men jag var också där och jag tyckte det var mycket trevligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg