07593 Skrivet oktober 5, 2015 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2015 Förlåt för att jag inte har varigt med men jag har haft väldigt mycket att göra på sistone Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet oktober 6, 2015 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2015 Jag har nog fullt upp resten av veckan, så jag tror jag ger upp matcherna på förhand. Det kommer säkert finnas andra tävlingar att bevisa sin överlägsenhet i! Eller säger du bara så för att du inser att du inte har en chans att vinna mot mig? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet oktober 7, 2015 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2015 Är det ditt slutgiltiga beslut? Jawol! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet oktober 7, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2015 Då är det med ämbete som spelledare som jag utnämner soleher som 2015 års Anime.se Hearthstone Tournament mästare! Jag kan inte pinna fast en titel på dig, men jag kan ge dig ett pris för din insats; En steamkod till Child of Light. Grattis! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet oktober 7, 2015 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2015 Grattis soleher till vinsten! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet oktober 7, 2015 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2015 Tack alla! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet oktober 7, 2015 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2015 Tack alla för matcherna och visat intresse och stort tack till MathJuice som anordnade turneringen. Grattis soleher! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet oktober 8, 2015 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2015 Det var en kul tillställning. Jag får ge Soleher lite smisk någon annan gång. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet oktober 9, 2015 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2015 Grattis till Soleher och tack till MathJuice som höll i tillställningen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tachikomatic Skrivet oktober 11, 2015 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2015 Lite sent men GRATTIS Soleher ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg