MathJuice Skrivet september 11, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet september 11, 2015 Antar att det är för sent för att vara med. I vanliga fall skulle jag nog säga ja, men vi är just nu udda deltagare. Om du vill finns det plats för en till. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet september 12, 2015 Anmäl Share Skrivet september 12, 2015 Jag kommer tyvärr inte kunna deltaga den 26:e, men kommer att vara tillgänglig vid resterande tillfällen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet september 14, 2015 Anmäl Share Skrivet september 14, 2015 I vanliga fall skulle jag nog säga ja, men vi är just nu udda deltagare. Om du vill finns det plats för en till. Jo, jag är intresserad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet september 14, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet september 14, 2015 Jo, jag är intresserad. Välkommen till turneringen! Prepare to die! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet september 14, 2015 Anmäl Share Skrivet september 14, 2015 Jag kommer inte heller kunna medverka lördagen den 26:e. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet september 15, 2015 Anmäl Share Skrivet september 15, 2015 Jag är inte hemma nu i helgen kom jag på. :/ Edit: Helgen 26:e/27:e menar jag så klart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet september 22, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet september 22, 2015 *Viktigt!* Hearthstone-turneringens start är flyttad till söndag den 27:e klockan 19:00. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tachikomatic Skrivet september 23, 2015 Anmäl Share Skrivet september 23, 2015 (redigerade) Måste dessvärre informera om att jag är borta den 27e :S Så jag får ta och köra mina matcher senare. Edit: Är borta hela dagen, så jag får ta mina matcher nästa gång det är dags. Redigerad september 27, 2015 av Tachikomatic Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet september 26, 2015 Anmäl Share Skrivet september 26, 2015 Jag jobbar natt på söndag och behöver dra runt 20:20 så kör så många matcher jag hinner. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet september 27, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet september 27, 2015 Sökes: KuraiRin och 07593, anmäl er på våran Teamspeak server (genväg finns i övre högra hörnet på forumet). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet september 27, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet september 27, 2015 Första omgången klarad och tabellen är uppdaterad. To be concluded (förhoppningsvis) 3-4 september. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet september 27, 2015 Anmäl Share Skrivet september 27, 2015 Tvinga mig inte att möta Voffe igen i omgång 8. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brezals Skrivet september 28, 2015 Anmäl Share Skrivet september 28, 2015 du behöver inte möta de som du redan har mött, om det inte är för första platsen om ni är lika. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet september 28, 2015 Anmäl Share Skrivet september 28, 2015 Jo jag vet, ville bara poängtera det för MathJuice på ett lite roligare sätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet september 28, 2015 Anmäl Share Skrivet september 28, 2015 Nu har jag återvänt till Sverige efter en vecka i Japanland och är redo att spela när som helst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet september 28, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet september 28, 2015 Tvinga mig inte att möta Voffe igen i omgång 8. Låt mig istället möta Kurairin som möter Tachikomatic i omgång 4 och 8. Fix'd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuraiRin Skrivet oktober 3, 2015 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2015 Kommer inte kunna delta i helgen, för vi har gått och blivit utan internet. e.e kommer åt ett väldigt långsamt mobilnät, men det är knappt så jag kommer in här på det, så Heathstone blir ju en avlägsen dröm. Kommer ta någon vecka eller tre att få hit en tekniker att kolla på det, så det är lika bra att jag lägger mig i matcherna jag har kvar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet oktober 3, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2015 Otur. Jag stryker dig från dina sista matcher då. Tack i alla fall för förra veckan. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuraiRin Skrivet oktober 3, 2015 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2015 Tack själv, hade toppenkul! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet oktober 3, 2015 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2015 Kommer nog bli någon minut sen men borde inte vara ner än 10 min. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet oktober 3, 2015 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2015 Kommer sent med, precis tillbaka från Ichicon och ska ha något att äta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet oktober 3, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2015 Två avgörande matcher kvarstår: Volbla - Tachikomatic Volbla - Soleher P.g.a. att Volbla har haft fullt upp så får Volbla, Soleher och Tachikomatic prata ihop sig antingen här i tråden eller meddela varandra om passande tider som ni kan spela klart matcherna på. Resultatet redovisas här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet oktober 3, 2015 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2015 Stötte på en bugg i Heartstone under en av matcherna: Avslutade rundan medans stubintråden flög ut och sedan låg den kvar där resten av matchen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet oktober 5, 2015 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2015 Två avgörande matcher kvarstår: Volbla - Tachikomatic Volbla - Soleher P.g.a. att Volbla har haft fullt upp så får Volbla, Soleher och Tachikomatic prata ihop sig antingen här i tråden eller meddela varandra om passande tider som ni kan spela klart matcherna på. Resultatet redovisas här. Jag har nog fullt upp resten av veckan, så jag tror jag ger upp matcherna på förhand. Det kommer säkert finnas andra tävlingar att bevisa sin överlägsenhet i! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet oktober 5, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2015 Jag har nog fullt upp resten av veckan, så jag tror jag ger upp matcherna på förhand. Det kommer säkert finnas andra tävlingar att bevisa sin överlägsenhet i! Är det ditt slutgiltiga beslut? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg