Ebhen Skrivet juli 19, 2015 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2015 Hoppla hoppla! Nu börjar det hända saker på allvar här.Smaka på den här trailern. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Virre Skrivet juli 19, 2015 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2015 Nedräkningen kan börja! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet juli 20, 2015 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2015 hype Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sjouka Skrivet juli 31, 2015 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2015 vet ni när det ska komma ut? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 1, 2015 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2015 vet ni när det ska komma ut? De har strax biopremiär i Japan, så på DVD/BD om 6-12 månader kanske? Kan också ske snabbare, men jag skulle inte direkt vänta mig att få se den innan vintern. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nikushimi Skrivet augusti 11, 2015 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2015 I de flesta fall brukar live action filmer baserat på animeserier bli rätt kassa, men det här ser faktiskt ut att kunna bli något. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tobayashi Skrivet december 14, 2015 Anmäl Share Skrivet december 14, 2015 Jag såg den här filmen för någon månad sen, jag blev väl inte superimponerad. Men det är kanske fel att jämföra den med animen. Någon mer som sett den, vad tyckte ni? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tobayashi Skrivet december 14, 2015 Anmäl Share Skrivet december 14, 2015 Jag såg den här filmen för någon månad sen, jag blev väl inte superimponerad. Men det är kanske fel att jämföra den med animen. Någon mer som sett den, vad tyckte ni? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg