forehead Skrivet september 14, 2004 Anmäl Share Skrivet september 14, 2004 En lång tisdagkväll utan något specielt att göra resulterade tillslut i en bild. Det är min första bild i photoshop där jag mer eller mindre "tecknar" på detta sättet (annars är det mycket webdesign), så var inte för hårda ^^. Så... här är den http://homepage.mac.com/forehead/hunden.jpg woaa! (jag kan bara inte låta bli... klicka här för att se en av mina webdesigner ^^) EDIT: Den var visst för bred, det blev en länk istället. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet september 15, 2004 Anmäl Share Skrivet september 15, 2004 Wah! The kawaii dog! ^-^ Han är så söt! XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 15, 2004 Anmäl Share Skrivet september 15, 2004 WEEEE! HUNDEN ÄGER! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 15, 2004 Anmäl Share Skrivet september 15, 2004 webdisangen var ju cool :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet september 15, 2004 Anmäl Share Skrivet september 15, 2004 första bilden var ju as fräsig :D nice för att va första gången typ.. första gången jag målade i Ps blev det skit ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet september 15, 2004 Anmäl Share Skrivet september 15, 2004 hehe ski...=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 15, 2004 Anmäl Share Skrivet september 15, 2004 gillar också hunden den var häftig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet september 15, 2004 Anmäl Share Skrivet september 15, 2004 hahaha, fy fan vilken frän hund! :D Designen var asgrym den me. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Athanasia Skrivet september 15, 2004 Anmäl Share Skrivet september 15, 2004 Vilken häftig hund ^^ gillar hur hela temat och färgerna. Det är även en jädrans fin webbdesign du gjort^_^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet september 15, 2004 Anmäl Share Skrivet september 15, 2004 Ja, tacka mig för de runda, fina fötterna. :) Riktigt gullig är den :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet september 16, 2004 Anmäl Share Skrivet september 16, 2004 vilken underbar hund :) gillar din webdesign, snyggt va de, annorlunda o snyggt ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet september 20, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 20, 2004 waha! tack alla för era fina kommentarer! o/ och just det, specielt till cainz för att han avrådda mig ifrån att använda raka, stela och fula tassar ^^ angående designen hoppas jag att få upp sidan lite efter jul, weyya! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hauzin Skrivet september 20, 2004 Anmäl Share Skrivet september 20, 2004 Cool Hund och bakgrund! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oiroke Skrivet september 28, 2004 Anmäl Share Skrivet september 28, 2004 Snygg hund förutom att jag skulle vilja se öronen och tungan fladdra okontrollerat. Annars var de lagomt pårökt ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg