Soverejn Skrivet april 17, 2015 Anmäl Share Skrivet april 17, 2015 Har varit upptagen men nu har det jag skulle vara upptagen med blivit inställt utan förvarning och på så vis dök det upp en lucka. Så säg till om ni vill lira någonting nu på Lördag eller Söndag. Jag läser forumet varje dag! o/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet april 18, 2015 Anmäl Share Skrivet april 18, 2015 Welcome back, commander. Would you be interested in some...Tera? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet april 18, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet april 18, 2015 patchar atm Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet april 18, 2015 Anmäl Share Skrivet april 18, 2015 Maybe some LoL while we're at it? Kanske kan få med Klona. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet april 18, 2015 Anmäl Share Skrivet april 18, 2015 Jag kanske kan vara med på ett game. Får se lite vad som står på schemat idag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg