Brezals Skrivet april 16, 2015 Anmäl Share Skrivet april 16, 2015 Nu på lördag är det körsbärs blommans dag i stockholm, vid kungsträdgården.Träden har redan börjat blomma, och nu på lördag blir det underhållning som japanska föreningen underhåller. dags program http://japanskaforeningenisthlm.se/sv/2015/04/12/den-18-april-korsbarsblommans-dag/Jag och en polare kommer nog dra dit. Är det någon annan som har tänkt dra? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 18, 2015 Anmäl Share Skrivet april 18, 2015 Mangakai brukar väl ha en grej på den där tillställningen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brezals Skrivet april 18, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet april 18, 2015 Jepp dem var där. Här är lite bilder ifrån dagen när jag var där. Hittade några cosplayers också. Ville ta bild på Rin och Len cosplayers, men dem försvann innan jag han hitta dem igen D: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg