Zeedox Skrivet mars 24, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2015 Hallå! Jag skall i höst försöka ge mig av på en 2-4 månader resa till vårt fjärran grannland i öst. Sceleris har en fantastisk tråd om alla de traditionella sakerna man borde göra i Japan, och förhoppningsvis kan jag dra lite inspiration av den. Men jag tänkte även försöka plugga och lära mig språket bättre, så därför söker jag tips på språkskolor av alla tänkbara slag. Jag har letat lite själv, men är nyfiken på om någon har egna erfarenheter att dela med sig av. Idén är att försöka hitta något trevligt i Kansai-regionen, men det är inte nödvändigt. Vilka är de bra städerna att lära sig japanska i? Vad kan man göra där för att roligt på fritiden för att integrera sig mer i samhället? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeedox Skrivet mars 24, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet mars 24, 2015 dubbelpost Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg