Ebhen Skrivet mars 7, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2015 Jag är lite nyfiken på vad för live-action serier/filmer som baseras på populära animefilmer eller serier? Ett par har jag ramlat på av en slump men det vore kul att se vad mer det finns där ute.De jag sett hittills är "The girl who leapt through time", "Nana", "Nodame Cantabile", "Usagi Drop" och "Kikis Delivery Service" och nån mer men vad har jag för tillfället glömt. En sak som jag däremot stört mig lite på är att det ska spelas över så himla mycket. Det förtar ibland rätt mycket av stämningen i en serie eller film. Men det är väl den japanska modellen antar jag och går väl hem där då alla normalt sett är så allvarliga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 7, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2015 Många! Vad jag kommer på lite kvickt: Paradise Kiss Moyashimon Space Battleship Yamato Itazura na Kiss Thermae Romae xxxholic Library Wars Ouran high school host club Hataraki man Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 7, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2015 Sök på manga / anime på DramaWiki Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg