Sceleris Skrivet mars 3, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2015 Som ni kanske sett har vi nu en ropruta (även kallad hojtlåda, eller shoutbox på engelska) på forumet. En roplåda är, åtminstone som jag skulle beskriva det, lite som ett mellanting mellan en statusuppdatering och en chatt, eller kanske mellan en chatt och ett forum. "Ropen" är mindre permanenta än inlägg på forum, men det krävs mindre samtidighet av en ropruta än av en chatt. Använd den som ni vill, men tänk på att de vanliga reglerna gäller: inga otrevligheter (ex. mordhot), och inga olagligheter (ex. snack om fansubs eller länkar till torrentsajter)! PS: Om du vill se rutan lite större så kan du gå på http://www.anime.se/forum/shoutbox/. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Komichi3 Skrivet mars 9, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2015 Jaaaaaaa! Jag såg precis chattrutan och blev jätte glad enda problemet var att jag inte kunde skicka iväg min text? jag klickade på "ropa" men inget hände 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 9, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet mars 9, 2015 Konstigt. Kan du beskriva lite mer? Försökte du mer än en gång? Vad använder du för webbläsare? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
erararara Skrivet mars 11, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2015 Riktigt fräckt x) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Komichi3 Skrivet mars 14, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2015 Jag använder Google chrome (vill helst inte byta då jag använt det sen det kom XD) Men, jag försökte faktiskt skriva i roprutan nu igen, den vill inte skicka förstår inte vad som är fel.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Komichi3 Skrivet mars 14, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2015 Aha, jag vet fortfarande inte vad som är felet, mensåhär är detPop-up rutan, då funkar det inte skickanär jag inte har pop-up rutan (altså den lilla rutan som är fastklistrad)då går det skicka iväg mitt 'rop' xD men skulle ju bli mega glad om det hade funkat med pop-up XD 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 14, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet mars 14, 2015 Aha, jag vet fortfarande inte vad som är felet, men såhär är det Pop-up rutan, då funkar det inte skicka när jag inte har pop-up rutan (altså den lilla rutan som är fastklistrad) då går det skicka iväg mitt 'rop' xD men skulle ju bli mega glad om det hade funkat med pop-up XD Åh! Hm, det fungerade inte för mig heller. Jag får kolla upp det där nån dag. Men till vidare skulle du kunna ha den här sidan i ett nytt fönster, det blir nästan samma sak. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Komichi3 Skrivet mars 19, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2015 Åh tack vad bra :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg