MathJuice Skrivet februari 22, 2015 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2015 Några av er har nog märkt att vårt forum har en skara individer som brinner för League of Legends. Man kan säga att det är nog det spel som är det mest inflytelserikaste inom vår community. Och det håller i sig så mycket att det nu börjat dokumenteras mer och mer. Resultatet: En egoistisk promotion av min YouTube-kanal! För ni har nog sett när vi drar ut på äventyr i Summoner's Rift med Pontus, Sebastian, Lulu och många fler i videos där upptåg sker och vi skrattar eller svär åt vad som kastas mot oss. Och som det ser ut nu så är det en ihängande serie så jag tänkte att denna tråd är till för att samla dessa filmer. Det kan även hända att andra spel hamnar här (vi gjorde exempelvis en raid på indie fanmade- spelet Attack on Titan som det förhoppningsvis kommer en video på). Så skratta er lyckliga på min och andras bekostnad (men mest Soverejns ), luta er tillbaka och njut av våra #LCS Plays! Vill du delta i våra korståg så är du alltid varmt välkommen! 8 feb. 2015 17 feb. 2015 24 feb. 2015 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tachikomatic Skrivet februari 23, 2015 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2015 Ruskigt bra tänkt MathJuice ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet februari 25, 2015 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2015 Klippen kanske visar annat men vi är faktiskt inga proffs så var inte rädd att hänga med oss även om du kanske inte har spelat så mycket. Ni som har spelat mycket och är bra då? Ptja vi brukar ha rätt så roligt även om vi förlorar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet februari 25, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet februari 25, 2015 Ni som har spelat mycket och är bra då? Ptja vi brukar ha rätt så roligt även om vi förlorar. Oftast på min och Soverejns bekostnad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 25, 2015 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2015 Klippen kanske visar annat men vi är faktiskt inga proffs så var inte rädd att hänga med oss även om du kanske inte har spelat så mycket. Det kan jag faktiskt skriva under på – antalet gånger jag startat spelet kan räknas på ena handens fingrar, och jag är med ibland ändå! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg