Kuroneko Skrivet oktober 25, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2005 jösses vad folk störde sig på det där jag skrev om att op kommer ut en gång om året i japan!! Bara så ni vet så tror jag inte på det för att det låter lite konstigt, sedan skrev jag det bara för att jag läste det. Men om jag skulle gå på all rappakalja jag läste skulle jag vara hur dum ibollen som helst!! Men iallafall till er som stör sig såå mycket på det inlägget, så beklagar jag, men inte för en sekund att jag tror på det. >:) men tro vad ni vill för det gör ni ändå!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veg_Lambert Skrivet oktober 25, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2005 Hehe, nejdå, det var inte för att du sa det jag blev irriterad Jag hadde läst det långt innan, var väl någon på bonniercarlsen som sa det... det var bara det att jag kom att tänka på det när jag såg att du skrev det^^ so no hard feelings ok? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet oktober 26, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2005 okej, det är lungt!! Men faktum är att det var en på bonnier carlsen som hade sagt det, jag läste det i en av pocketböckerna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juli 16, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2009 Det drar ihop sig till en stor jävla smäll i marinkårens högkvarter när Vitskägg, Svartskägg, Shanks, stråhattspiraterna, shichibukai, Sengoku, hans tre admiraler och hundratusen soldater ska göra upp om Aces liv. Skalan av denna konfrontation understryks av att folk i alla hav är rädda för en världsundergång. Vad kommer att ske? Allt annat än ett massivt slagsmål med BURNING SHOUNEN PASSION skulle gå emot seriens stil men eftersom detta är finalen som markerar att halva sträckan till One Piece är avklarad kan vad som helst hända. Boa Hancock lierade sig med Ruffy förr och verkar inte särskilt lojal i sin roll som shichibukai, kommer hon att göra det igen? Vilken roll får Svartskägg och Shiryuu? Hur kommer Vitskägg att reagera på att Ace inte är hans son - vet han ens om det? Ger han sig in i striden i tron om att han räddar sin son eller för att han är en viktig medlem av hans pirater? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet juli 16, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2009 femhundrafemtio!? gläh. man kan ju bli avskräckt av mindre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet juli 25, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2009 Har faktiskt brutit mot mina principer och läst scanlations av One Piece. Läste nyss kapitel 551, och det är ju fruktansvärt spännande! Trodde OP skulle bara åker nedför efter Thriller Bark som jag tycke personligen var jättedåligt arc. Men nu är ju OP på topp igen, så mycket hemligheter man fått reda på nu! Just nu så läser jag OP på internet, ser animen och läser om den svenska utgåvan. One Piece period! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet augusti 28, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2009 Var inte Doflamingos kraft att kontrollera andras kroppar? Lite Elfen Lied över detta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet februari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2010 T_T Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet februari 11, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2010 T_T Alltså... nog är det jobbigt att ens "bror" dör, men speciellt när man lyckats rädda honom, och så dör han ändå, och med tanke på allt alla fått gå igenom för att rädda honom? Fy fan ... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet februari 11, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2010 :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aizu-sama Skrivet mars 27, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2010 Ser fram emot nästa chapter! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet mars 27, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2010 De sista tre sidorna av kapitel 579 höll jag andan. Detta är en sjukt bra manga. Period. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 30, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2010 Spoiler till och med 576. Spoiler En fantecknad serie:http://pici.se/pictures/PhSQxMeeZ.gif Om man vill ha ett soundtrack till: http://sceleris.net/ougonandoden.ogg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet november 29, 2010 Anmäl Share Skrivet november 29, 2010 En fråga till Simon: hur många volymer hann du översätta innan du fick sparken? Fast nu när jag har nått den nivån av japanska att jag kan läsa manga på japanska (med hjälp av ett lexikon eller två) och faktiskt följa en historia funderar jag dock på att helt enkelt överge skeppet och helt enkelt läsa på japanska. Jag är lite kluven om jag ens ska fortsätta samla serien på svenska: man vill ju stödja den lilla manga-marknaden som finns i Sverige, men inte gärna Bonnier Carlsen efter vad de gjorde. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet november 30, 2010 Anmäl Share Skrivet november 30, 2010 Till bok 53 tror jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet februari 7, 2011 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2011 Vem kommer att ta över efter dig? Finns det månne någon chans till att du kommer att få återta uppdraget att översätta OP igen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaitoKidGirl14122 Skrivet mars 1, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2012 One Piece är finfin som manga B) , har dock inte sett animen... vad du änn gör titta inte på den engelska 4Kids verisonen den dödar alla anime serier dom får tag på själv har jag tittat 2år nu och väntar till varje söndag på ett nytt avsnit Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg