docster Skrivet maj 21, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2004 Inskaffat bok 15 nu, hysterisk rolig XDWOW.. har den redan kommit .. vart då? .. *måste-ha-syndrom* Köpte den på sfbok Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet maj 21, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2004 Inskaffat bok 15 nu, hysterisk rolig XDWOW.. har den redan kommit .. vart då? .. *måste-ha-syndrom* Köpte den på sfbok ok, tackar måste springa och köpa den nu! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juni 11, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 11, 2004 One piece och dragonball är ganska lika varann...samma pris,dom som läst dragonball läser ofta One piece. ....förutom att i dragonball räddar dom världen hela tiden och i One piece får alla stryk men Ruffy/Luffy spöar dom. MMmm...lyssnar på Tenchi Muyo....kanske det lät som om att jag inte gillar nån av dom men det är fel, tycker båda är ganska bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cramun Skrivet juni 20, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2004 Jag underskattade One Piece först gillade jag absolut ínte den men nu måste jag bara ha den :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet juni 21, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2004 one piece såder inte min sorts manga precis :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duke_Dark Skrivet augusti 16, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2004 Jag recomenderar till dom som har ADSL eller Bredband att letta efter jango`s dance carnival >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet augusti 17, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 Jag recomenderar till dom som har ADSL eller Bredband att letta efter jango`s dance carnival >:D va är de för anime? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vegeta Skrivet augusti 17, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 One Piece är 1000 gånger bättre än Dragonball! Dragonball e ju ungefär samma sak hela tiden, Skämt, Slåss, Snusk, Slåss, Skämt, Snusk, Slåss... händer ju ingenting i den... bara en massa barnslig humor. One Piece är mer handling och bättre... Köpte precis Dragonballs sista nummer! Bästa serien någånsin!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet augusti 17, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 håller med Dragon Ball har jag för mig är den bästa Mangan som gjorts i Japan! Den ÄGER KROSAR OCH ÄGER IGEN! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet augusti 17, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 Ja, Dragonball är säkert bättre... för småbarn... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet augusti 17, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 Lägg märke till deras åldrar rockman =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet augusti 17, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 Jag gjorde det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet augusti 18, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2004 Lägg märke till deras åldrar rockman =) Tss, tss, tss.... tolv år som sexton år... ni är barnrumpor allihopa. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 18, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2004 Nää... Här har man försökt få bort den stämpeln i evigheter... Så kommer nån så seriös som Zimeon och kallar en barnrumpa ;) .. Back to squere one.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet augusti 18, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2004 man behöver ju inte veta mindre en en som är äldre. men man vet ju aldrig :P min första manga var också DB och ja tyckte också att den var den bästa manga ja har läst. men nu har ja läst väldigt många andra mangor. Och dom flesta är faktist bättre. Så ja håller med om att one Piece är en bättre manga en DB, efter som one Piece har mer känsla, roligare, mer vuxen humor, och de är mer än att bara slåss(fast slagsmålen är ändå bland de bästa ;) ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet augusti 18, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2004 Nää... Här har man försökt få bort den stämpeln i evigheter... Så kommer nån så seriös som Zimeon och kallar en barnrumpa ;) Det är bara mitt sätt att säga "jag är egentligen för gammal för den här hobbyn". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruffy_90 Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 one piece är jätte bra manga! ett av dom bästa mangorna jag läst det finns säkert bättre. jag äger 1-18 alltså alla volymer som kommit på svenska. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 one piece är jätte bra manga! ett av dom bästa mangorna jag läst det finns säkert bättre. jag äger 1-18 alltså alla volymer som kommit på svenska. XD Ville bara säga att nummer 17 var otroligt underhållande att läsa. :) Hmm...så nr 18 finns ute redan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet augusti 22, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2004 Jag började idag :) den ee skit bra!!! har bara läst första har redan fastnat XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shikamaru Skrivet augusti 24, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2004 jo den e skit bra, man fastnar direkt :) har läst 1-8 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet augusti 24, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2004 I fallet One pice är jag kluven. Den är ju helt klart bättre än den genomsnittliga "pojkar-och-flickor-och-en-massa-annat-som-slåss"-serier. Men ändå. För egen del känns det som att jag har fått mitt (via Dragon Ball som ung). För trots allt, Namnen skiftar, men innehållet är det samma. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dumbom Skrivet augusti 24, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2004 Jo, den här serien är asskön. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sussuke Skrivet augusti 25, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2004 älskar den ^__^. Ruffy är så grymt trög ^^. Fast fattar inte varför de ändrat namn på dem. Heter de inte Luffy och Rolonoa egentligen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet augusti 25, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2004 älskar den ^__^. Ruffy är så grymt trög ^^. Fast fattar inte varför de ändrat namn på dem. Heter de inte Luffy och Rolonoa egentligen? Roronoa. Det är är väl tyskarna som ändrat namnen, eller är det den svenska redaktionens fel? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet augusti 25, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2004 älskar den ^__^. Ruffy är så grymt trög ^^. Fast fattar inte varför de ändrat namn på dem. Heter de inte Luffy och Rolonoa egentligen? Roronoa. Det är är väl tyskarna som ändrat namnen, eller är det den svenska redaktionens fel? Då R i japanskan inte är som vårt eget R utan snarare ett mellanting mellan R och L så kan man romanisera dem på båda sätten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg