Duke_Dark Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Jag har hela one piece hemma och den är mycket bra så jag undra hur många det finns i sverige som har läst den serien Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Du kan inte ha alla.. den är ju inte färdig ännu.. Läser den, har alla hittills släppta i Sverige.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xenocloud Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Jag har läst dem första 4 volymerna och tycker den duger. Måste ha pengar för att köpa fler :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bushido Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 jag har läst 1-13 och tycker den har varit bra hitils... klart bätre än dragon ball Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Läst 1an och 2an, tröttnade sen, inge bra etc.. :P Förstår inte varför den är så populär :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
duns Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Jocke, jag tror han menade de som kommit ut i Sverige hittils.. Och det är nog lite svårt att veta hur många i Sverige som läst serien.. jag skulle nog gissa på att det är ungefär lika många som läste Dragonball som nu följer OP. :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga kid of Sweden Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Själv tycker jag att den är super. Fattar inte att några tycker att den är "fult" tecknat... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
duns Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Själv tycker jag att den är super. Fattar inte att några tycker att den är "fult" tecknat... Jag brukade tycka den är jättefult tecknad, men har ändrat åsikt med tiden; alla perspektiv och former är helt underbara! ... dock är animen ful. >:O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freytag Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 jag har läst 1-13 och tycker den har varit bra hitils... klart bätre än dragon ball Nej... snälla någon. Dragonball är ett mästerverk. One piece är bara en vanlig manga... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrioil Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 LOL XD jag tycker det e roligt när nån säger typ "jag läste den här andra mangan... den e ju bättre en Dragon Ball!" XD finns så många som blivit anime fans efter dem släppte Dragon Ball... och sen tror många av dem att det är så manga/anime SKA vara... *fäller en tår* lite sorgligt... var dem tvungna att först släppa Dragon Ball i Sverige? Inget ont om gamla anime fans som älskar Dragon Ball, dock :) man kan gilla vad man vill Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SajberJohan Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 One Piece är en bra manga, men det är inget man (eller jag) orkar sträckläsa som typ Naruto lr nått. Efter att jag läser 20-30 sidor så orkar jag inte mer, men efter ett tag så tar suget tag i en igen :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VirusEt Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 One Piece är finfin som manga B) , har dock inte sett animen... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^^ Living Dead ^^ Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 One Piece är 1000 gånger bättre än Dragonball! Dragonball e ju ungefär samma sak hela tiden, Skämt, Slåss, Snusk, Slåss, Skämt, Snusk, Slåss... händer ju ingenting i den... bara en massa barnslig humor. One Piece är mer handling och bättre... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kamesennin Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 One Piece e asbra, lätt bättre än Dragonball. Men jag ligger altid efter typ en-två böcker, för månadspengen räcker inte till:P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Azon Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 Nej. One Piece är inte bättre, tycker jag iaf. Dragonball mangan är så bra tycker jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freytag Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 Nej. One Piece är inte bättre, tycker jag iaf. Dragonball mangan är så bra tycker jag. Tack, iaf en som förstår hur bra dragonball egentligen är. One piece är, nja, inte skräp, men den kan inte mäta sig med DB. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kamesennin Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 Igentligen ska man inte jämföra dom, för dom är ganska olika. Men Dragonball är bra om man gillar massa action, och inte såå mycket stoy. Men One Piece är bra för det är ganska mycket action, men väldigt mycket story, och så är alla karaktärer väldigt fantasifulla och roliga:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^^ Living Dead ^^ Skrivet april 3, 2004 Anmäl Share Skrivet april 3, 2004 Håller med Kamesennin till 100 % Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaY Skrivet april 3, 2004 Anmäl Share Skrivet april 3, 2004 One Piece är mycket bättre än DB... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Azon Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Vadå inte mycket story? Det kan jag inte hålla med om. Jag tycker det inte alls är så. DB har en skön story rakt igenom, och många roliga storybyten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Jag tycker den har mer att ge en Dragon Ball så den duger (har alla som släppts i sverige) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 jag sa att den har mer att ge, men DB är fortfarande bäst Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deadlee Skrivet april 5, 2004 Anmäl Share Skrivet april 5, 2004 One Piece är en manga som växer med tiden. Precis som naruto som igentligen inte blev yber bra förens avsnitt 20 nånting. När One Piece väl bräker igång får man passa sig. då rycker ens sista slantar fortare än kvickt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xu Huang Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Har läst alla som släppts i Sverige utom tolvan, men jag håller på att skaffa den också. Har någon annan sett Animen? Jag har, på tyska men ändå. Synd bara att de är för långsamma (eller kanske för snabba?) i Tyskland så de nästan bara visar repriser, om och om.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hero Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Många jag har snackat med säger att One Piece är super dålig, men samtidigt så är det många som säger att den är dööö bra...? Vilket är sant? Antingen så är den bra, eller så är den dålig. Visst, alla kan ju ha olika smak, men det är ju bara inte lite skillnad på åsikterna!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg