Soverejn Skrivet januari 24, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2015 Om du vill vara med, frågor eller önskemål, skicka pm till mig eller skriv här i tråden. Självfallet så ska du inte rösta i ett event du inte kommer att delta i. Håll utkik i tråden och på teamspeak, blir det för lite deltagare för ett spelevenemang så kommer jag fråga i tråden om det finns intresse för annat spel t.ex. League of Legends 6/2 Fredag: LEAGUE OF LEGENDS ~ Tid: 19:00 Skaffa League of Legends gratis här. SEBASTIAN är tillbaka och tar med er på äventyr i Summoner's Rift. Aldrig spelat League förut? Pm:a mig så fixar jag så att jag eller någon annan går igenom grunderna för dig innan det är dags för huvudeventet. Bekräftade deltagare: Soverejn, Stekeblad, Sceleris, Mathjuice, Klona, Tachikomatic Ang. Omröstningen: Du får rösta på hur många spel du vill bara du kan och vill spela dem. Saknas det något? Kom gärna med förslag i tråden. 7/2 Lördag: HAWKEN ~ Tid: 19:00 Bekräftade deltagare: Soverejn, 8/2 Söndag: Tera Online ~ Tid: 18:00 Bekräftade deltagare: Soverejn, 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet januari 24, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2015 Jag är intresserad av att vara med på LoL (aldrig spelat förr men vill testa) Röstar på Minecraft och Starcraft II Röstade på alla Lördagsspel eftersom jag inte fick lämna den frågan utan svar, dra av en röst från alla lördagsspel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 24, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2015 Jag vill nog vara med på Legendligan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet januari 24, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2015 Sign me up för en helhelg med ganks! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet januari 25, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2015 Jag vill vara med på League of Legends på fredag. Jag avvaktar att välja något av de andra dagarna när jag vet om jag kan delta och vet vilka spel jag vill spela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tachikomatic Skrivet januari 28, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2015 Vill vara med på fredag på league, och kanske kan jag få till lördagen också. Hör av mig om det blir strul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet februari 2, 2015 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2015 Borde kunna spela in den här gången. Någon som provat Nvidia ShadowPlay och vet om det är bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet februari 2, 2015 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2015 Jag har försökt med det några gånger och 50% av de gånger så har jag inte fått igång det men det kanske de har fixat i de senare uppdateringarna. Sen var det också något jag inte riktigt gillade med det men jag kan inte komma på just nu vad det var. Jag kan testa lite med inställningar under veckan och vara backup om det inte skulle fungera att spela in. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet februari 2, 2015 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2015 Jag har alltid mitt Elgato att falla tillbaka till, men med ShadowPlay får jag med Skype/TeamSpeak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikmento Skrivet februari 2, 2015 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2015 Brawlhalla-kväll! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet februari 5, 2015 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2015 Det är nog dags nu att berätta vilka spel det blir till helgen så att alla som vill vara med vet vad det blir. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tachikomatic Skrivet februari 6, 2015 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2015 Har dykt upp lite grejer jag måste fixa idag så det är oklart om jag hinner med lol idag. Men dyker in om jag hinner lite senare ikväller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet februari 7, 2015 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2015 Ska på middagsbjudning idag, så kan komma lite senare än väntat. Förhoppningsvis efter sju-åtta men om inte det sker så vet ni varför. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tachikomatic Skrivet februari 7, 2015 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2015 Dyker upp vid åtta ikväll men då är jag på med lite Hawken huhu ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PrinZ Skrivet februari 7, 2015 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2015 Hoppar med på hawken om inget kommer ivägen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet februari 7, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet februari 7, 2015 Mitt starcraft 2 funkar inte och våran minecraft server är nere. Plan B är LoL eller Tera Online. Någon som har några förslag på andra spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet februari 8, 2015 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2015 Känner mig sugen på Tera, alternativt BF3 men det är som reserv-reserv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet februari 8, 2015 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2015 Videon från fredagens härj är nu uppe. 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg