Saten Skrivet januari 10, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2015 Alltså ja. 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet januari 10, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2015 HAHAHHAHAHAHAHHAHAHA Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet januari 11, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2015 Går nog inte att skylla på dåligt luftflöde med den uppsättningen.Man borde nästan hänga upp komponenterna i taket med fiskeli-Jag vet hur min nästa dator ska se ut... 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet januari 11, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2015 Nästa projekt är att använda Ikeamöbler som chassin. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet januari 11, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2015 Snacka om att maxa prestandan för de pengarna man har. Sen måste jag än en gång berömma engagemanget att bygga in den i en uppsättning skokartonger. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet januari 11, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2015 Jag hade sponsrat dig med mitt gamla chassi om det inte vore för att frakten dit ner kostar mer än vad det kostar nytt idag... suck Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snok3n Skrivet januari 13, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2015 Är det inte bara gå till närmsta soptipp och kolla lite i elektronik högen så hittar man något med rätt passform med lite tur. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vivi_mage Skrivet januari 14, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2015 #1Människa, vars bor du? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet januari 14, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2015 Är det inte bara gå till närmsta soptipp och kolla lite i elektronik högen så hittar man något med rätt passform med lite tur. Det är fan inte en dum idé! Sett ett flertal chassin på våran lokala miljöstation, det mesta har väl varit vitt men nog tror jag det finns en chans att hitta en med rätt passform. Speciellt på Göteborgs soptippar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet januari 15, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2015 Får man ens plocka från soptippen bara sådär? Om jag inte missminner mig så räknas det som stöld på både Läggestas och Strängnäs sopstation. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet januari 15, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2015 Soptipp räknas som kommunal anläggning, så det ligger nog nånting i det. Mindre soprum och återvinningsstationer vet jag ingenting om. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snok3n Skrivet januari 15, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2015 Menar inte till att uppmana till det, var mer en förbifarande tanke. Men, om man frågar personalen då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixie Skrivet januari 25, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2015 Man får inte ta något från återvinningen. Men ett tips är om man via facebook kollar om det finns någon säljes/skänkes grupp och lägger upp frågan där kan tänka mig att folk har massa skit i föråd osv som dom säkert ger bort eller säljer för en billig peng :P annars kolla blocket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet januari 25, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2015 Enda sättet som man kan få ta annans skräp på sopstation är om de ger det till en istället för att slänga, innan det slängs i container eller liknande så är det fortfarande privatpersonens egendom och dennes val vad den vill göra med skräpet. I alla fall vad jag minns.Så i kort, glutta i folks vagnar och om du ser något som du vill ha så rusar du mot dem, frågar om du kan ta hens skit och hoppas på att personen i fråga inte tror att du pratar om en familjemedlem.Man känner sig lite småluffig, men pengarna som man sparar kan ju gå till något viktigare, figurer till exempel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg