Soverejn Skrivet januari 7, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2015 Som ni kan se så har jag 2st prickar under min avatar, andra har fler prickar eller färre eller inga alls. Jag minns inte direkt när dessa två prickar dök upp eller varför, därför så skulle jag vilja ha en förklaring till vad dessa prickar betyder... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 7, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2015 Fast titeln syns inte när man satt sin egen, som din "Spelledare". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet januari 7, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet januari 7, 2015 Jajustja Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet januari 7, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2015 You little prick! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark-Zakiya Skrivet januari 10, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2015 är det nån som har 5 prickar ?så fall bor han/hon här på anime.se sånnafall =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet januari 10, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2015 är det nån som har 5 prickar ? så fall bor han/hon här på anime.se sånnafall =P well sceleris har 11000 inlägg så han har alla prickar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 14, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2015 är det nån som har 5 prickar ? så fall bor han/hon här på anime.se sånnafall =P Fem prickar är ju bara "Veteran". Vi har faktiskt 17 veteraner! well sceleris har 11000 inlägg så han har alla prickar. JAG HAR INTE ALLS 11 000 INLÄGG! Jag har 11 100 inlägg! 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saba Skrivet februari 23, 2015 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2015 Fem prickar är ju bara "Veteran". Vi har faktiskt 17 veteraner! JAG HAR INTE ALLS 11 000 INLÄGG! Jag har 11 100 inlägg! ok jag är ny här så fattar inget plus hur gjorde du det där svarta det var coolt!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 23, 2015 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2015 [spoiler]Med SPOILER-taggen, så klart![/spoiler] Med SPOILER-taggen, så klart! [censor]Man kan också skriva CENSOR, om man tycker att det är mer relevant.[/censor] Spoiler Man kan också skriva CENSOR, om man tycker att det är mer relevant. [hide=Fast om det är mycket text man vill dölja...]...så kanske man ska använda HIDE-taggen.[/hide] Fast om det är mycket text man vill dölja... Spoiler ...så kanske man ska använda HIDE-taggen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saba Skrivet februari 23, 2015 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2015 [spoiler]Med SPOILER-taggen, så klart![/spoiler] Med SPOILER-taggen, så klart! [censor]Man kan också skriva CENSOR, om man tycker att det är mer relevant.[/censor] Man kan också skriva CENSOR, om man tycker att det är mer relevant. [hide=Fast om det är mycket text man vill dölja...]...så kanske man ska använda HIDE-taggen.[/hide] Fast om det är mycket text man vill dölja... ...så kanske man ska använda HIDE-taggen. ok tack ok tack ska testa ok var ligger de änns hehe vaaa har sökt över allt men hittade ej Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 23, 2015 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2015 vaaa har sökt över allt men hittade ej Du har tre alternativ. Skriv det för hand. Klicka på och bläddra till den specialkod du vill ha. Klicka på (spoiler/censor) eller (hide). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg