Soverejn Skrivet januari 4, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2015 Årets första spelhelg firas med en utlottning av ett spel! Allt du behöver göra är att delta i ett utav spelevenemangen, vinnaren dras på söndag kväll efter evenemanget. Spelet är "Red Orchestra 2", skriv gärna i tråden om du redan äger det. Om du vill vara med, frågor eller önskemål, skicka pm till mig eller skriv här i tråden. Självfallet så ska du inte rösta i ett event du inte kommer att delta i. Håll utkik i tråden och på teamspeak, blir det för lite deltagare för ett spelevenemang så kommer jag fråga i tråden om det finns intresse för annat spel t.ex. League of Legends 10/1 Lördag: ALIEN SWARM F2P (Steam) ~ Tid: 13:00 Alien Swarm är ett 4-spelar co-op shooter som är gratis på steam, bara att ladda hem och hänga med. OBS max 4 platser, först till kvarn. Bekräftade deltagare: Soverejn, 10/1 Lördag: LEAGUE OF LEGENDS ~ Tid: 19:00(Ladda ner och häng med oss på vårat korståg!) SEBASTIAN är tillbaka och tar med er på äventyr i Summoner's Rift. Aldrig spelat League förut? Pm:a mig så fixar jag så att jag eller någon annan går igenom grunderna för dig innan det är dags för huvudeventet. Tiden anpassas efter deltagarnas önskemål. Bekräftade deltagare: Soverejn, Mathjuice, Saten 11/1 Söndag: EVE Online ~ Tid: TBA (Ladda ner en extended trial här!) Jag går igenom grunderna och förklarar lite grann om hur EVE fungerar och vad man kan göra osv. Sedan så sponsrar jag er med skepp och utrustning så att vi kan flyga i flotta och pvpa resten av kvällen. OBS! Det tar tid att träna skills, så om ni vill vara med så måste vi komma överens om en tid så fort som möjligt innan eventet där jag kan hjälpa er och skicka er en lista med skillböcker att köpa in samt förse er med pengarna som behövs. Samt så måste ni välja en ras och vilken faction ni vill träna skepp för, det finns fyra stycken och skeppen ser väldigt olika ut. Tiden anpassas efter deltagarnas önskemål. Här kan ni kolla på videos om EVE, och nästan alla skepp som finns på en bild i tråden också. Bekräftade deltagare: Soverejn, Klona Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet januari 4, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2015 Datorn är fortfarande trasig, mic och Skype krånglar och tentamen väntar runt hörnet. FML Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet januari 4, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet januari 4, 2015 När har du tänkt fixa den då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet januari 5, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2015 Den skulle vara klar för snart två veckor sedan, men det visade sig att om man kör ett spel så låser hela datorn. Så antingen är det något nytt fel eller så har dom fibblat med delarna dom böt ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet januari 5, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2015 Jag är sugen på att vara med på Eve på söndag men jag har börjat jobba natt igen så behöver börja rätt så tidigt. Gällande fredag och lördag så får jag återkomma om jag kan vara med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet januari 6, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2015 På någon spelhelg kommer jag att ladda ner och testa LOL. Inte denna gången, jag har precis som MathJuice tentamen snart jag måste öva till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet januari 6, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2015 Borde kunna spela LoL på lördag eftermiddag, resten går nog inte så bra på en fem år gammal laptop. Sen så i framtiden borde vi kanske prova Alien Swarm: 4-player coop free-to-play på steam med aliens och skjuta-skjuta från fågelperspektiv. Riktigt kul om man är fyra vänner över chatt. 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet januari 6, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet januari 6, 2015 Alien Swarm har jag lirat! Om inte minst 2 skriver upp sig för cs:go/arma2 tills Torsdag 23:59 så kör vi Alien Swarm istället kl.19:00. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet januari 9, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet januari 9, 2015 Det blir Alien Swarm idag istället för Arma/CS. Max 4-spelare co-op, gratis på steam, Först till kvarn! 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet januari 9, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet januari 9, 2015 Borde kunna spela LoL på lördag eftermiddag, resten går nog inte så bra på en fem år gammal laptop. Sen så i framtiden borde vi kanske prova Alien Swarm: 4-player coop free-to-play på steam med aliens och skjuta-skjuta från fågelperspektiv. Riktigt kul om man är fyra vänner över chatt. Kan jag få bekräftelse på att du är med på Alien Swarm och LoL? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet januari 9, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2015 Kan jag få bekräftelse på att du är med på Alien Swarm och LoL? Jeppers, ready 2 go! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet januari 9, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2015 Skulle kunna tänka mig att vara med på Alien Swarm, behöver bara installera det på servern och koppla in en mus i laptopen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet januari 9, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2015 Söker efter Alien Swarmare, alla Swarmare samlas inom forumet, Skype och/eller Steam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet januari 9, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2015 Blev klar med jobbet nu, senare än vad jag trodde tyvärr... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet januari 9, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2015 Vi är tyvärr en man kort men vi får se om vi kan lösa det. Har du ditt Steam-ID redo? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet januari 9, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2015 avathartos tror jag avathar bara var det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet januari 9, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2015 Jag ser Avathar från Upplands Väsby, stämmer det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet januari 9, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2015 Added, så nu måste vi styra upp en tvåmannatrupp tyvärr då Soverejn sjukna in, alternativt ställa in. =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saten Skrivet januari 9, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2015 Kan tänka mig vara med på League of Legends :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet januari 10, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet januari 10, 2015 Sorry, shit happens... Vi kan köra Alien Swarm nu på lördag förmiddag för den som kan och vill då LoL blir mellan 17-24 som det ser ut nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet januari 10, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2015 Har vi några Leaguare med oss? Och vad heter du på LoL Saten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saten Skrivet januari 10, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2015 "Deft Fanboy" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet januari 10, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2015 Added. Nu fattas olyckligtvis Soverejn igen. =S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet januari 10, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2015 Jag ser Avathar från Upplands Väsby, stämmer det? stämmer säkert det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet januari 11, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet januari 11, 2015 Vinnaren i utlottningen av Red Orchestra 2 är: Saten Ett stort tack till alla som deltog denna helg och ett stort grattis till Saten som vann RO2. Tyvärr så krackelerade inspelningen denna gång så det kommer inget filmbevis på våra äventyr :( Spelhelg 004 är nu officiellt över; Vi ses nästa gång! o/ 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg