Moontoon Skrivet december 31, 2014 Anmäl Share Skrivet december 31, 2014 Hej! Sambon och jag har en del vi vill bli av med. Ni får gärna komma med bud och/eller önskningar om paketpris. Böckerna är på svenska om inget annat anges. Finns det frågor om någon titels innehåll osv står jag gärna till tjänst. Frakt tillkommer. Går även att hämta i Uddevalla. Mästerdetektiven Conan 1-5 100 kr Amazing Agent Luna 1-3 (omnibus) engelska 30 kr Hyper Rune 1 (engelska) 5 kr Songs to make you smile (engelska) 10 kr Oh my Goddess 1-10 200 kr eller 30 kr st. Phantom Dream 1-3 (engelska) 15 kr DN Angel 1-2 samt 4-5 10 kr st Fullmetal Alchemist 1-4 50 kr Manga Mania (seriealbum, alla nr som släpptes i sverige) 200 kr Inuyasha 1-21, 23-25, 29-33 250 för 1 - 21 eller 20 kr st. Elemental Gelade 1-2 40 kr Rebirth 1-16 200 kr eller 20 kr st. Magic Knight Rayeart 1-3 (Engelska. Tokyopops specialutgåva; box med Bonus Memorial Book) 200 kr. Dragon Ball 1-42 120 kr. Samurai Deeper Kyo 1-32 samt dubletter av nr 13, 15 och 16. 480 kr (eller 30 kr för de som vi har dubletter av). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bera Skrivet december 31, 2014 Anmäl Share Skrivet december 31, 2014 Jag är intresserade av Shonen Jump, om de finns kvar får du gärna kolla vad frakten går på och PMa mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet januari 1, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet januari 1, 2015 Hej! Har en som verkade intresserad, men tyckte frakten kunde bli ett problem (tror den lådan väger typ 8 kilo eller så). Vi pratade på om jag eventuellt skulle ta med den till Närcon till sommarn. Men jag kan höra med honom? Vill helst ha bort det så snart som möjligt egentligen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bera Skrivet januari 1, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2015 Jag vill inte trampa nån på tårna, men affär gör jag gärna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet januari 2, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet januari 2, 2015 Ska höra med honom då. Ska se om jag kan kolla upp frakt också. Kan hämtas i Uddevalla, men bor du långt där ifrån kan det ju bli problematiskt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet januari 6, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet januari 6, 2015 Var du intresserad? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bera Skrivet januari 6, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2015 Japp! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet januari 11, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet januari 11, 2015 Hej! Ledsen för sent svar. Jag har nu vägt och mätt. Kan skicka för 120 kr med schenker. Var du intresserad av fler böcker? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bera Skrivet januari 11, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2015 Jag nöjer mig med Shonen Jump, hade redan det mesta på listan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet januari 11, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet januari 11, 2015 Okidoki. Kan posta paketet nu till veckan. Skicka gärna pm med adress osv så ska du få mitt kontonummer :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet augusti 23, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2015 Listan uppdaterad! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ezoon_5 Skrivet juli 31, 2016 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2016 Är intresserad av Dragon Ball-böckerna. Jag bor i Uddevalla så kan hämta på plats/ Jesper Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg