Zaku Skrivet september 12, 2004 AnmÀl Share Skrivet september 12, 2004 har sett mÄnga olika teckna manga böcker men kan inte bestÀmma mig vilken ja ska köpa. Har tidigare kollat olika sÀtt att teckna pÄ internet, men nu hade ja tÀnkt att köpa en pocket hur man tecknar manga. sÄ ja undrar om nÄn har nÄt föreslag pÄ en bra tecknar bok att köpa? Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 12, 2004 AnmÀl Share Skrivet september 12, 2004 jag har en den heter: sÄ hÀr tecknar du manga (howtodrawmanga) av katy coope tycker inte att du ska köpa den :P Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet september 12, 2004 AnmĂ€l Share Skrivet september 12, 2004 Vad du Ă€n gör.... KĂP INTE DEN AV KATY HOPE! SĂ€mre skit fĂ„r du leta efter.....   HTDM-böckerna Ă€r vĂ€l de som Ă€r av de mera positiva vĂ€rdet. Men jag anser att man lĂ€r sig oftast bĂ€ttre pĂ„ att lĂ€ra sig sjĂ€lv.... Citat LĂ€nk till kommentar Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 12, 2004 AnmÀl Share Skrivet september 12, 2004 SÀmre skit fÄr du leta efter..... hÄller med den Àr as kass fick den i jul Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet september 12, 2004 AnmÀl Share Skrivet september 12, 2004 Toriyamas Teknar bok Àr ganska bra för att lÀra sig grunden men jag lÀste bara 50 sidor sen trötna jag. Den första delen Àr en gullig serie om hur man tecknar Manga rÀsten Àr samma sak man visste innnan uprepat Ànnu mer iriterande.  betyg 4.5/10 Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet september 14, 2004 Författare AnmÀl Share Skrivet september 14, 2004 ok  Àr teckna manga bra?  har bestÀllt den med shounen jump prenurationen Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet september 14, 2004 AnmÀl Share Skrivet september 14, 2004 How to draw anime & game characters vol.1 Àr rÀtt bra, tycker i alla fall jag. Man lÀr sig mycket i den, fast den Àr förstÄs pÄ engelska.. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet september 15, 2004 Författare AnmÀl Share Skrivet september 15, 2004 How to draw anime & game characters vol.1 Àr rÀtt bra, tycker i alla fall jag. Man lÀr sig mycket i den, fast den Àr förstÄs pÄ engelska..  ok lÄter bra.  vet nÄn nÄt om Teckna manga pocketen? Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet december 3, 2004 AnmÀl Share Skrivet december 3, 2004 Teckna Manga av A.T. Àr en bok som du lÀr dig hur du tecknar manga serier.FörvÀnta dig inte för mycket bara!(lÀste den orkade knappt lÀsa den... :| )Men den finns ocksÄ pÄ bibliotek( (!) om du kan gÄ till nÄgon av dessa (!) ) se lÀnk: http://bibliotek.molndal.se/gemensam/ sök pÄ "teckna manga" and That's it! ;) Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet december 4, 2004 AnmÀl Share Skrivet december 4, 2004 varför köpa, dom kostar sÄ mycke... finns ju likadana saker i böckerna pÄ nÀtet o de gratis >_< o min brorsa köpte den dÀr jÀvla boken av katey hope, fy faen va dÄlig den e O_o!!! fattar inte vaffö han köpte den :sleep:;; Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet december 4, 2004 AnmÀl Share Skrivet december 4, 2004 Tecknba Manga av Toriyama Àr en bra bok dÀr du lÀr dig grunderna,karaktÀr-''skapning'' m.m Fast om du vill lÀra dig hur du bygger upp figurer kanske du ska leta efter en annan bok. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlÀgg