Hoppa till innehÄll
Anime.se

vet inte vilken?

Zaku

Rekommenderade inlÀgg

har sett mÄnga olika teckna manga böcker men kan inte bestÀmma mig vilken ja ska köpa. Har tidigare kollat olika sÀtt att teckna pÄ internet, men nu hade ja tÀnkt att köpa en pocket hur man tecknar manga. sÄ ja undrar om nÄn har nÄt föreslag pÄ en bra tecknar bok att köpa?

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sajter

Toriyamas Teknar bok Àr ganska bra för att lÀra sig grunden men jag lÀste bara 50 sidor sen trötna jag. Den första delen Àr en gullig serie om hur man tecknar Manga rÀsten Àr samma sak man visste innnan uprepat Ànnu mer iriterande.

betyg 4.5/10

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sajter

• 2 months later...

Teckna Manga av A.T. Àr en bok som du lÀr dig hur du tecknar manga serier.FörvÀnta dig inte för mycket bara!(lÀste den orkade knappt lÀsa den... :| )Men den finns ocksÄ pÄ bibliotek( (!) om du kan gÄ till nÄgon av dessa (!) )

se lÀnk:

http://bibliotek.molndal.se/gemensam/

sök pÄ "teckna manga" and That's it! ;)

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sajter

varför köpa, dom kostar sÄ mycke... finns ju likadana saker i böckerna pÄ nÀtet o de gratis >_<

o min brorsa köpte den dÀr jÀvla boken av katey hope, fy faen va dÄlig den e O_o!!!

fattar inte vaffö han köpte den :sleep:;;

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sajter