Zaku Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 har sett många olika teckna manga böcker men kan inte bestämma mig vilken ja ska köpa. Har tidigare kollat olika sätt att teckna på internet, men nu hade ja tänkt att köpa en pocket hur man tecknar manga. så ja undrar om nån har nåt föreslag på en bra tecknar bok att köpa? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 jag har en den heter: så här tecknar du manga (howtodrawmanga) av katy coope tycker inte att du ska köpa den :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 Vad du än gör.... KÖP INTE DEN AV KATY HOPE! Sämre skit får du leta efter..... HTDM-böckerna är väl de som är av de mera positiva värdet. Men jag anser att man lär sig oftast bättre på att lära sig själv.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 Sämre skit får du leta efter..... håller med den är as kass fick den i jul Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 Toriyamas Teknar bok är ganska bra för att lära sig grunden men jag läste bara 50 sidor sen trötna jag. Den första delen är en gullig serie om hur man tecknar Manga rästen är samma sak man visste innnan uprepat ännu mer iriterande. betyg 4.5/10 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet september 14, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 14, 2004 ok är teckna manga bra? har beställt den med shounen jump prenurationen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet september 14, 2004 Anmäl Share Skrivet september 14, 2004 How to draw anime & game characters vol.1 är rätt bra, tycker i alla fall jag. Man lär sig mycket i den, fast den är förstås på engelska.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet september 15, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 15, 2004 How to draw anime & game characters vol.1 är rätt bra, tycker i alla fall jag. Man lär sig mycket i den, fast den är förstås på engelska.. ok låter bra. vet nån nåt om Teckna manga pocketen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet december 3, 2004 Anmäl Share Skrivet december 3, 2004 Teckna Manga av A.T. är en bok som du lär dig hur du tecknar manga serier.Förvänta dig inte för mycket bara!(läste den orkade knappt läsa den... :| )Men den finns också på bibliotek( (!) om du kan gå till någon av dessa (!) ) se länk: http://bibliotek.molndal.se/gemensam/ sök på "teckna manga" and That's it! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet december 4, 2004 Anmäl Share Skrivet december 4, 2004 varför köpa, dom kostar så mycke... finns ju likadana saker i böckerna på nätet o de gratis >_< o min brorsa köpte den där jävla boken av katey hope, fy faen va dålig den e O_o!!! fattar inte vaffö han köpte den :sleep:;; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet december 4, 2004 Anmäl Share Skrivet december 4, 2004 Tecknba Manga av Toriyama är en bra bok där du lär dig grunderna,karaktär-''skapning'' m.m Fast om du vill lära dig hur du bygger upp figurer kanske du ska leta efter en annan bok. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg