lolcatinti Skrivet november 14, 2014 Anmäl Share Skrivet november 14, 2014 Jag håller på och planerar för att åka till AnimeJapan-mässan 21-22 mars 2015 och ber om era bästa tips om man vill få inblick i anime/manga/litteratur-världen i Japan! Alltså inte tips i stil med "ät ramen, det gör Naruto!", mer "det finns det här kulturhuset / evenemanget / min kompis jobbar på en mangastudio här är hens nummer ;) " Tack på förhand! PS. Dessutom, om du bor i Tokyo och tänker gå på AnimeJapan kan du väl inboxa mig? Vore kul med sällskap! DS. http://www.anime-japan.jp/en/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 17, 2014 Anmäl Share Skrivet november 17, 2014 En sak som du skulle kunna kolla är vad det finns för guidade resor med fokus på otakumaterial. Inte för att köpa, utan för att se vilka aktiviteter de hittar på. Här påminner de till exempel om "Tokiwa-so, the apartment building-turned-museum that famous manga artists like Fujiko Fujio and Osamu Tezuka once called home". 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg