ryuzaki Skrivet november 8, 2014 Anmäl Share Skrivet november 8, 2014 tänkte att börja kolla på den här animen men jag förstår inte i vilken ordning man ska se den kan ni som har kollat på den berätta för mig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 8, 2014 Anmäl Share Skrivet november 8, 2014 Higurashi no Naku Koro ni (från 2006, 26 avsnitt) Higurashi no Naku Koro ni Kai (från 2007, 24 avsnitt) Men sen, om du verkligen fastnat för serien och vill se mer så tror jag nog det går bra att se i släppordning: Higurashi no Naku Koro ni Rei (från 2009, 5 avsnitt) Higurashi no Naku Koro ni Kira (från 2011, 4 avsnitt; jättedålig) Higurashi no Naku Koro ni Kaku: Outbreak (från 2013, 1 avsnitt) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ryuzaki Skrivet november 9, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet november 9, 2014 tack så mycket för svar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marbil Skrivet november 10, 2014 Anmäl Share Skrivet november 10, 2014 Bra anime val, hoppas den lever upp till förväntningarna!;)Ps: Kira NEVER happend, ignorera den! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ryuzaki Skrivet november 15, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet november 15, 2014 Bra anime val, hoppas den lever upp till förväntningarna!;) Ps: Kira NEVER happend, ignorera den! tack har viljat att se på animen länge Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet november 26, 2014 Anmäl Share Skrivet november 26, 2014 Higurashi no Naku Koro ni (från 2006, 26 avsnitt) Higurashi no Naku Koro ni Kai (från 2007, 24 avsnitt) Men sen, om du verkligen fastnat för serien och vill se mer så tror jag nog det går bra att se i släppordning: Higurashi no Naku Koro ni Rei (från 2009, 5 avsnitt) Higurashi no Naku Koro ni Kira (från 2011, 4 avsnitt; jättedålig) Higurashi no Naku Koro ni Kaku: Outbreak (från 2013, 1 avsnitt) Får itne Umineko vara med? Den är ju lite innästlad den med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeedox Skrivet november 27, 2014 Anmäl Share Skrivet november 27, 2014 Lustigt nog hade jag en lång debatt om det för någon månad sedan! Hade rekommenderat Umineko till en person som uppskattade Higurashi, men den blev nästan upprörd över hur olika serierna var. Märkligt, för jag tycker de är naturliga kombinationer! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg