Znoupy Skrivet november 7, 2014 Anmäl Share Skrivet november 7, 2014 Jag har glömt mitt inlogg + mailadress, men en gång i tiden kom jag åt mitt alias "Joa"... ^_^ Hur som, rensning i ledet och allt läggs ut på tradera: http://www.tradera.com/Profile/Items/List?alias=seller&memberId=138327 Mvh, Joa, en av 2 i duon Ojisan-ya som frekventerade konvent på andra sidan 2010-talet... 2014-11-18 Fler saker upplagda Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet november 10, 2014 Anmäl Share Skrivet november 10, 2014 Joa.. vad nostalgisk man blir! Minns att jag alltid tyckte ni var så häftiga som importerade så sällsynt animememorabilia/allt runtomkring. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet november 10, 2014 Anmäl Share Skrivet november 10, 2014 Blev för övrigt sugen på EVA-klockan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Znoupy Skrivet november 18, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet november 18, 2014 Fler saker upplagda! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg