Soverejn Skrivet oktober 30, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 30, 2014 Om du vill vara med, skicka pm till mig eller skriv här i tråden. 7/11 Fredag: LEAGUE OF LEGENDS ~20:00 Komigen nu spelnördar! Mera SEBASTIAN! Bekräftade deltagare: Soverejn, Gillis, MathJuice, Snok3n, Najica 8/11 Lördag: Tera Online ~13:00-17:00 F2P (Ladda ner och häng med oss på vårat korståg!) Vi tar på oss de blåa rockringarna och hittar på hyss! Alternativt vanlig PVE Bekräftade deltagare: Soverejn, MathJuice, Klona 9/11 Söndag: Counter Strike: Global Offensive ~18:00 Privat match mellan oss från anime.se + matchmaking eller public senare vid intresse. En person kommer att utses till matchens stjärna och kommer att få ett pris! Bekräftade deltagare: Soverejn, ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ INSTÄLLT: 7/11 Fredag: RO2 RISING STORM ~18:00-20:00 Vi går lös i Rising Storm! Bekräftade deltagare: Soverejn, 8/11 Lördag: Team Fortress 2 VS The Hidden ~19:00- F2P Scream Fortress Halloween special är i full rulle! The Hidden är redan tillräckligt med Halloween känsla! Bekräftade deltagare: Soverejn, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet oktober 31, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2014 Första gången jag inte kan delta, tyvärr. =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet oktober 31, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2014 Det var nog för kort tidsvarsel ändå. Jag flyttar fram den tills nästa helg istället. Däremot om det är någon som vill lira nått i helgen så är det bara att hoppa in på Teamspeak! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gillis Skrivet november 2, 2014 Anmäl Share Skrivet november 2, 2014 Jag är lätt med på League of Legends! Count me in pls! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet november 2, 2014 Anmäl Share Skrivet november 2, 2014 League of Legends fo' sho! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snok3n Skrivet november 2, 2014 Anmäl Share Skrivet november 2, 2014 Tentorna är över på måndag, count me in on League. 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet november 3, 2014 Anmäl Share Skrivet november 3, 2014 LoL borde jag kunna vara med på :O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet november 4, 2014 Anmäl Share Skrivet november 4, 2014 Borde kunna lite Tera också. Men deltagandet verkar vara klent dock. =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet november 4, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet november 4, 2014 Borde kunna lite Tera också. Men deltagandet verkar vara klent dock. =/ Jag vi får se om folk vaknar upp snart... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet november 4, 2014 Anmäl Share Skrivet november 4, 2014 Jag är med på lol på fredag. De andra avvaktar jag lite med att skriva upp mig på då jag är osäker om jag kan medverka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 4, 2014 Anmäl Share Skrivet november 4, 2014 Jag kanske anmäler mig till nåt om jag hinner få min nya hårddisk. Min gamla var ju för liten. (´ー`) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tachikomatic Skrivet november 5, 2014 Anmäl Share Skrivet november 5, 2014 Kan klämma in LoL idag iaf :) Kanske Tera på lördag. Får återkomma om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet november 7, 2014 Anmäl Share Skrivet november 7, 2014 Lite i senaste lagret men jag måste avboka mig från lol idag men på den ljusare sidan så borde jag kunna medverka på Tera imorgon istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg