Hoshi Skrivet oktober 30, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 30, 2014 Jag vet att Naruto inte direkt är forumets hetaste ämne, men som läget ser ut just nu tyckte jag att vi behövde det här. My otp. It's happening. Naruto the Last sägs ska handla om kärlek. Varsågod och diskutera. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 30, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 30, 2014 [spoiler=(Mangakapitel 698)]Undrar om filmen följer mangaslutet. Fast Naruto tappade ju en arm i senaste kapitlet, och han hade två i trailern. Å andra sidan är det Naruto, så det räcker väl att babbla på lite om chakra så har hans arm snart vuxit ut igen. Fundering två är om den här filmen kommer att lägga upp inför en ny mangaserie om Naruto och Hinatas barn (eller barnbarn). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet oktober 30, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 30, 2014 Uppenbarligen ska filmen fylla ut och utspela sig tre år efter mangaslutet, och därefter kommer vi få en epilog i mangaform. Krångligt värre, men det är väl bra att vi får ett ordentligt slut åtminstone x3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 30, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 30, 2014 Håå. Ja, jo, efter 15 år – nästan lika gammalt som sin huvudperson, och äldre än många av sina läsare! – så är det väl lika bra att slå på stort. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet oktober 31, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2014 Några karaktärsdesigner Den sista längst till höger är filmens antoganist, Outsutsuki Toneri, som i filmen kommer kidnappa Hinatas syster Hanabi och därefter henne själv. Narutos uppdrag är förstås att rädda dem. Framsidan på filmens temalåt: Halsduken som Naruto ses bära på den officiella "reklambilden" (har ingen aning om vad jag ska kalla den, le cover) har han fått av Hinata som sedan barnsben velat ge honom en. See where this might be heading? Lite längre trailer https://www.youtube.com/watch?v=c-M5XjesDV0 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snok3n Skrivet november 2, 2014 Anmäl Share Skrivet november 2, 2014 Vafan har de gjort mer Narutos hår. Ugh.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet november 3, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet november 3, 2014 Vafan har de gjort mer Narutos hår. Ugh.. Han ser i alla fall snäppet äldre ut... inte för att det spelar någon roll när han fortfarande låter som en fräck femteklassare :I Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SAO-GGO Skrivet november 16, 2014 Anmäl Share Skrivet november 16, 2014 Naruto har ju mognat upp sig så utseendet känner jag behöver ändras lite för att se mognaden i honom :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet november 23, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet november 23, 2014 Jag tycker faktiskt han passar sin nya ålder, han ser mognare ut och ändå har det bara gått tre år. Rösten tyckte jag dock behövde uppdateras men men... Nu när vi vet hur det slutar vet jag att jag kommer älska den här filmen (hehe)~ Nya bilder släppta :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet november 24, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet november 24, 2014 En förhandsvisning av filmen hölls i Japan idag NaruHina kissu bekräftad o//u//o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SAO-GGO Skrivet december 2, 2014 Anmäl Share Skrivet december 2, 2014 ナルト: “ヒナタ、昔の授業で明日地球最後の日が来たら誰と一緒にいたいかってのを書くやつ、オレは誰の名前 も書けなかったんだ。かーちゃん知らねーしとーちゃん知らねーし友達はいねーし…” ナルト: “…でも今ならハッキリ言える。これからもずっとずっと、死ぬまでヒナタと一緒にいたい んだ!” Naruto : Hinata, do you remember that lesson in class. The one with “If the end of the world came, who would you spend your last day with ?”I wrote no name because I didn’t know my mother, I didn’t know my father, and I had no friend.Butnow I can clearly say it. From now on, I want to spend all and every single one of my days until I die with you, and only you!” Och så spelas “Star Vessel” låten i bakgrunden. Åh vad man får fjärilar i magen <3<3<3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet december 2, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet december 2, 2014 ナルト: “ヒナタ、昔の授業で明日地球最後の日が来たら誰と一緒にいたいかってのを書くやつ、オレは誰の名前 も書けなかったんだ。かーちゃん知らねーしとーちゃん知らねーし友達はいねーし…” ナルト: “…でも今ならハッキリ言える。これからもずっとずっと、死ぬまでヒナタと一緒にいたい んだ!” Naruto : Hinata, do you remember that lesson in class. The one with “If the end of the world came, who would you spend your last day with ?” I wrote no name because I didn’t know my mother, I didn’t know my father, and I had no friend. But now I can clearly say it. From now on, I want to spend all and every single one of my days until I die with you, and only you!” Och så spelas “Star Vessel” låten i bakgrunden. Åh vad man får fjärilar i magen <3<3<3 Jag höll på att dö lite när jag fick veta det här, det är ju så underbart c': Det bästa är nästan att studion satsar på varenda liten kliché i den här filmen och jag kommer njuta av det så mycket En kyss med längdproblem, bröllop med princess carriage, ostiga repliker... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SAO-GGO Skrivet december 3, 2014 Anmäl Share Skrivet december 3, 2014 Det här kommer nog bli min första gång jag någonsin gråter för en film! :,) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet december 8, 2014 Anmäl Share Skrivet december 8, 2014 Sådär får man ju inte göra!ノーモア映画泥棒! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet december 8, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet december 8, 2014 Sådär får man ju inte göra! ノーモア映画泥棒! Även fast jag håller med så är jag ändå glad att någon gjorde det c': /Fangirling/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg