ThoseN Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 lite konstig fråga kanske me nhur kommer man på vad man ska rita tar man det första som kommer upp i huvudet eller tänker hurlänge som helst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 Det är väldigt individuellt hur man gör. Det hela beror på hur fantasifull man är. Vissa kommer aldrig få slut på vad de kan rita medans andra får lägga lite energi, och så har vi dem som måste fundera fruktansvärt länge. Resultatet varierar ju självklart beroende på hur 'duktig' man är. Huvudsaken är att man kör på känsla. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 12, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 okej tack Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 Som anji s så är det väldigtidividuelt.. Själv räcker det i mitt fall ned att lyssna på musik.. Ju hårdare soud desto vålsammare bild Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 12, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 ehh okej Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 samma för mig. Musik är väldigt inspirerande tycker jag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 Sjäv brukar jag bestämma först vad ska det vara för bild vanlig sci-fi fantasy mm! bestämma kön tänka ut en pose lr rörelse! som sagt musik hjälper oxå! ibland dock skissar jag typ en arm lr nått så tycker man den blir någolunda bra så fortsätter man bara dit som pennan för en! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet september 13, 2004 Anmäl Share Skrivet september 13, 2004 Har för det mesta ingen aning om vad jag tecknar förrän det är helt färdigt =), börja bara och se vad pennan för dig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg