Sceleris Skrivet oktober 28, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2014 En tjänst som kanske fått oförtjänt lite uppmärksamhet på Anime.se är den lagliga schweizbaserade streamingtjänsten Viewster, men kanske är det dags för en ändring? De tog sig vänligt tiden att kontakta oss på Anime.se för att upplysa oss om att de snart drar igång med höstens utbud. Vad som finns eller kommer att finnas tillgängligt för oss svenskar är: Trinity Seven When Supernatural Battles Became Commonplace (Inō-Batoru wa Nichijō-kei no Naka de) Girl Friend BETA Log Horizon 2 Laughing Under the Clouds (Donten ni Warau) Your Lie in April (Shigatsu wa Kimi no Uso) Fate/Stay Night [unlimited Blade Works] Tillgängligt utbud sedan tidigare: The World is Still Beautiful (Soredemo Sekai wa Utsukushii) La Cordo d'Oro: Blue Sky Samurai Jam: Bakumatsu Rock Sengoku Basara: Judge End Allt med engelsk text. Jag har satt fetstil på de serier som mig veterligen inte går att se hos någon konkurrent på den svenska marknaden. Det är några högprofilserier i listan, så det här är inte fy skam! Väl värt att stödja dem. För nyheter om deras simulcastanime finns deras twitterkonto och deras blogg . PS: Deras strömmar är reklamfinansierade, så det är gratis! Man behöver inte ens ett konto! 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeedox Skrivet oktober 28, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2014 Härligt att de släpper lite andra serier, flertalet intressanta titlar. CR behöver klart en konkurrent som utmanar och får dem att växa. Synd bara att det inte är en betaltjänst, reklam kan vara så irriterande. Skall titta på någon av deras strömmar och se hurdan kvalitén är på bild och översättning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet oktober 28, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2014 Gott! Shigatsu wa Kimi no Uso ser intressant ut, även om jag gärna hade haft möjlighet att köpa mig fri från reklam så är alla lagliga alternativ bättre än inget i mina ögon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet oktober 28, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2014 Jamen ser man på. Nu när jag inte har råd med att prenumerera på Crunchyroll kanske detta kan vara ett alternativ. Man kan till och med kolla utan undertext om man vill, precis som på CR. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet oktober 28, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2014 Sugoi! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 3, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet februari 3, 2015 Viewster har kontaktat oss igen för att utannonsera vinterns utbud! Denna gång har de lagt vantarna på: Samurai Warriors (Sengoku Musō) Cute High Earth Defense Club LOVE! (Binan Kōkō Chikyū Bōei-bu Love) World Break: Aria of Curse for a Holy Swordsman Yatterman Night Men de har också en ännu okänd serie, så det ska bli spännande att se vad det blir. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg