everski Skrivet april 3, 2004 Anmäl Share Skrivet april 3, 2004 soujiro: man får inte ha bilder i sin signatur.. jag fick polisen på mig för det.. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soujiro Skrivet april 3, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 3, 2004 okj jag ska ta bort.. tack för tipset =) för polisen är evil >_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 3, 2004 Anmäl Share Skrivet april 3, 2004 Jag tycker att han har helt rätt att man inte skall ha bilder i sin signatur.. Mycket bra där Dhalin! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ksr Skrivet april 3, 2004 Anmäl Share Skrivet april 3, 2004 bästa är rice box som sagt :PP *puss soujiro* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soujiro Skrivet april 3, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 3, 2004 XD yo yo.. jo för sjutton vi ska göra BOMB comeback Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Anime-Keep och Lunar Anime håller ganska hög kvalité. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 har studerat japanska i ca 6 år :)*...eller var det 7? o_O börjar bli senil usch :/ Tar det så lång tid... då antar jag att det är ganska onödigt att börja på en 100poängskurs i Japanska :( Då får väl det bli när jag har mer tid i framtiden... Inget är onödigt! Tro mig, om det bara är så att du får lära dig kana istället för att sitta och lära dig öppna word på lektionstid så är det värt det! =) OnT: Gillade Rice-Box för Stellvia, annars så är det We-Suck, Ayu, Anime-Faith och Solar Anime som är omtyckta här =) Edit: Glömde Ayu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soujiro Skrivet december 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 blev ingen comeback haaa vi dog Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Anbu-One är bra och Anime-Keep mina favoriter.... Instämmer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 gillar Rice Box också... kvaliten är bra (dock inte lika bra som Anbu-One) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Azon Skrivet december 10, 2004 Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 Översätter ni från japanska till svenska eller japanska till engelska? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet december 10, 2004 Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 anime-keep är bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet december 11, 2004 Anmäl Share Skrivet december 11, 2004 Studio Sappari och Studio Pulmoj är givetvis de allra bästa! Ni kan skåda deras verk på Sapparikai 1 (lördagen 18/12 2004 i Hagsätra) (<--reklam) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet december 11, 2004 Anmäl Share Skrivet december 11, 2004 AonE, Lunar, A-Kepp, A-E, m.m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet december 11, 2004 Anmäl Share Skrivet december 11, 2004 AonE, Lunar, A-Kepp, A-E, m.m mm dom är bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pr0cyoN Skrivet december 12, 2004 Anmäl Share Skrivet december 12, 2004 Dattebayo :D...å så anime-heaven ......å ABU One Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet december 12, 2004 Anmäl Share Skrivet december 12, 2004 Anime-Kraze och Anime-Empire. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet december 12, 2004 Anmäl Share Skrivet december 12, 2004 Jäkla zimeon, det där skulle ju JAG skriva! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzorcelan Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 Tycker att A4E, Anbu och Aone är bästa fansubbing grupperna :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey-Icecold Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 få se nu...Wolfpack, Anime-haven, argh...vad heter dom?......nåja en massa gilalr jag ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 soldiers är bra också, det va en av grupperna som översatte shaman king. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 soldiers är bra också, det va en av grupperna som översatte shaman king. Soldats heter de. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Degskalle Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 Anime-Keep, ANBU-AonE och Soldats är några bra Anime-Kraze och Lunar går an, förutom att Lunar har en tendens att "hacka" sig fram lite. Inget man märker om man inte kollar ordentligt, men nog irriterande när man märker det :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2005 Hmm det ska nog vara anime-keep, LunarAnime, Dattebayo, AnimeHeaven, SEED-fansub, HaroHaro, när dom fans eller finns dom fortfarande??, Shinsen-Subs, ANBU-Aone.... sen e det många mer men orka skrva alla Sämsta borde nog vara Anime-junkies och alla dom där som subbar till slang och fula ord hela tiden har ingen på minnet men jag vet att dom finns... Har ni någon favo sida ni e inne på och alddar ner ifrån da? Anime-source och animesuki äre för mig iaf Cheers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet januari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2005 Ingen annan än jag som gillar rice-box? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg