soujiro Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 vilka fansub grupper diggar ni mest ? vill se lite stats.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freytag Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 vilka fansub grupper diggar ni mest ? vill se lite stats.. hmm, har inte jättekoll på vilka som subbar serierna. Men Animejunkies är några av mina favoriter. Kvalitesubs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xenocloud Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Gillar Animeforever, Anime-Keep och Miyuki-Fansubs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Anime-Keep brukar vara bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xenocloud Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Anime-keep är väldigt bra men ibland tar det en evighet innan dem släpper ett nytt avsnitt av någon serie. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Anbu-One är bra och Anime-Keep mina favoriter.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
icetc Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 BakaSan, ANBU-AonE och A4E om jag får välja... Men de flesta brukar hålla bra klass tycker jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 BAKA SAN?!?!?!?!?! Han är så kass. Han använder förkortningar och slang. ANBU och AONE är mycket bättre i alla fall. De använde fullständiga meningar och översättningar som stämmer och alltid Kareoke och översättningar på musiken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 HQA säger jag bara, bra översättningar, bra kvalitet men kan vara lite långsamma pga deras storlek, AnimeJunkies kan dra åt h******. >:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 "I totally agree..." HQA är bra för de som vill ha bra kvalité. Och P-A är också väldigt bra. De har bra kvalité och storleken är acceptabel och de har alltid med fullständiga intron till skillnad från alla andra sug subbare.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ScrimShaw Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Kaizoku Fansubs, Anime-Otakus och AnimeOne. Kaizoku - För deras eminenta fansubbningar av One Piece. Anime-Otakus - För deras fansubbning av Prince of Tennis AnimeOne - För deras överlag bra arbete med diverse serier. Finns egentligen inte många grupper som jag ogillar, men är inget direkt fan av neko-factory och LAST. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soujiro Skrivet april 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 vi kommer göra en comeback i Rice-Box så ni får gärna stödja oss.. dvs "köpa" våra releaser >_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Akujin Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Bara ni encodar i bra kvalla så har ni mitt fulla stöd. ;) Jag känner igen Rice-Box, men kommer inte ihåg från vilken serie. Lycka till med comebacken, i alla fall! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 errrrr....köpa dem? for fans by fans...osv. Har tillgång till alla RB endå så såfort de e ute. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soujiro Skrivet april 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Ironi "köpa" självklart är det for free =) SErier som vi är kända för hmm.. Stellvia,WhR exempelvis =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 körde inte ni HnG förut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 lunar anime är en av mina favvo subbare :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eshara Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 RB rippade Witch Hunter Robin va? Mycke phra krejor. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soujiro Skrivet april 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 jo ett tag körde vi hng, samt shaman king =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Anime-Keep, och så var det någon mer som hette Anime.. Nåt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soujiro Skrivet april 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 att animejunkies är bra ? är väl lite och ta i =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freytag Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 att animejunkies är bra ? är väl lite och ta i =) Ha ha ha. De stavar iallafall inte fel. Ibland när man sitter och tittar på fansubs så kan man undra om det inte är en flock ej engelsktalande apor som har subbat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Betyder inte att dem subbar så bra ;) P-A har alltid varit stabila, sedan så brukar AonE, Anime-Keep, ANBU gör ju bra jobb osv... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SajberJohan Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 [KAA] - Bästa DVD ripparna ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soujiro Skrivet april 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 jo som sagt alla har olika smak "no shit" men jag undviker junkies ett tag till.. iof har de blivit bättre.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg