svempa Skrivet april 20, 2005 Anmäl Share Skrivet april 20, 2005 hm... angående handlingen... jag fattar noll av dom dära "trailersarna". det verkar mest som om att först går man runt å slaktar lite apor, sen går man till ett snöigt ställe å slaktar lite snögubbar, sen går man ner under jorden och slaktar över-mega-jättestora insekter! Och sen repeteras allt. Men är det så att man måste döda alla fiender som kommer på ett ställe och sen kommer det upp "CLEAR" på teven, så kan man gå vidare? säger bara en sak... "BeRzErKeR" (för att citera Pico's school :P ) jag citerar (citera mig hit och citera mig dit! citerar mycket :)) Obelix - "Dom där Bärsärkarna är allt knasiga!" (med vissa ändringar) :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 23, 2005 Anmäl Share Skrivet april 23, 2005 Svempa, testa att läsa mangan så förstår du den handling som är. Spelet baseras inte från början utan från mitten och framåt (om jag inte missminner mig) där det är som mest strider. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet april 24, 2005 Anmäl Share Skrivet april 24, 2005 jo jag hade velat köpa den, men är inte den så j*kla dyr?? kostar väl över 100:- ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet april 24, 2005 Anmäl Share Skrivet april 24, 2005 jo jag hade velat köpa den, men är inte den så j*kla dyr??kostar väl över 100:- ? Om det är den engelska översättningen du är ute efter så hittar du den nog billigast här. Om du vill köpa en begagnad är det en här på anime.se som säljer volym 1 för 70:-. Det han säljer hittar du här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 24, 2005 Anmäl Share Skrivet april 24, 2005 Är över 100kr dyrt för några hundra sidor? Aja, jag har inte ens haft råd att köpa något alls, så jag skall inte säga något. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg